Qro, zobacz, czy lepiej....

291. Data: 2010-05-11 08:12:18

Temat: Re: Qro, zobacz, czy lepiej....
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> Cały drżał. Był gotowy nawet sfałszować grafik ...

Nie przesadzajmy z tym piętrzeniem emocji. To można by dać w ostatnim
tomie. ;)

Ewa

292. Data: 2010-05-11 08:20:35

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Podobno także nie wszystkie cipki pachną i smakują tak samo.

Hm... podobno? To też wiedza z literatury fachowej? ;)

Ewa

293. Data: 2010-05-11 08:43:18

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-11 10:12, medea pisze:

> Nie przesadzajmy z tym piętrzeniem emocji. To można by dać w ostatnim
> tomie. ;)

Ale to była propozycja początku. Na piętrzenie przyjdzie czas gdy
dojdzie do zlewu !

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

294. Data: 2010-05-11 08:48:45

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Hm... podobno? To też wiedza z literatury fachowej? ;)
>
> Ewa

Wali Cebusiowi na dekiel okrutnie.
Przecież to obciach tak napisać.
Normalnie siarka na maxa.
Że o komentowaniu nie wspomnę.
Piotrek

295. Data: 2010-05-11 09:02:35

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-11 09:57, cbnet pisze:
> Podobno także nie wszystkie cipki pachną i smakują tak samo.
> Za przeproszeniem.
>
> I jak myślisz, Qra?
> Warto w to wierzyć? ;)

Trzeba by sprawdzić co o tym sądzi nauka na youtube, bo to może nie być
kwestia chemii.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

296. Data: 2010-05-11 09:17:43

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> Cały drżał. Był gotowy nawet sfałszować grafik ...

...codziennego... zmywania.

Qra

297. Data: 2010-05-11 09:18:27

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie cbnet <c...@n...pl> tak oto plecie:

> Podobno także nie wszystkie cipki pachną i smakują tak samo.
> Za przeproszeniem.
>
> I jak myślisz, Qra?
> Warto w to wierzyć? ;)

Można sprawdzić.

Qra

298. Data: 2010-05-11 09:22:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 May 2010 10:43:18 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Na piętrzenie przyjdzie czas gdy
> dojdzie do zlewu !

Naprawdę nigdy nie zacząłeś zalecać się do kobiety w najbardziej
niespodziewanym dla niej momencie? - to bywa bardzo podniecające dla
obojga.

299. Data: 2010-05-11 09:24:27

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No OK, ale...
tzn jak się nie sprawdzi, to nie wierzyć?

Bo wiesz, ja to bym uwierzył, tylko nie wiem czy ~błędu nie zrobię,
i się CIEBIE pytam, czy nie byłoby jakiegoś problemu... ;)
bo starsza jesteś, to pewnie i wiesz wiencej, czy cuś. ;))

To jak?
Wierzyć w te cipki, czy nie wierzyć (za przeproszeniem)?

--
CB

300. Data: 2010-05-11 09:33:00

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naprawdę nigdy nie zacząłeś zalecać się do kobiety w najbardziej
> niespodziewanym dla niej momencie? - to bywa bardzo podniecające dla
> obojga.

O ! Słusznie prawisz ! Dla obojga !
Pozwól więc że nie będę podniecał całej reszty. Tym bardziej, że tak
wywołane podniecenie może nie mieć charakteru erotycznego - o czym zdaje się
wciąż się przekonujesz ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Coś niecoś o mózgu - popularnienaukowo.
Re: SZKODA !!!
Juz nie moge sie doczekac dzisiejszej porcji od Drucha.
Znowu kara za nienawiść.
Do mamra za klapsa? To juz?