RAK - krwawienie śródrdzeniowe

1. Data: 2003-02-03 11:03:25

Temat: RAK - krwawienie śródrdzeniowe
Od: "m&m's" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień Dobry!
Proszę o radę lub jakieś informacje dotyczące następującego tematu:
Mój tata ma raka. Choruje od pół roku. Jak dotąd centralne ognisko
nieznane - przerzuty guz w mózgu, płuca i wątroba. Jak również ostatnio
stwierdzono podrażnienie trzustki stąd mocne bóle.
Tata ostatnio przez 4 tygodnie przyjmował Fraxiparine (zastrzyski przeciw
zakrzepowe). Jak stwierdzono spowodowały one padaczkę. Dostał relanium -
objawy padaczki ustąpiły. Pojawiły się wylewy krwotoczne na łydkach i
częściowo na brzuchu. Przed padaczką rozmawiał, myślał logicznie, chodził
jako tako,słyszał i rozumiał co się do niego mówi.Po padaczce: nie rozumie,
nie myśli logicznie, nie chodzi, bardzo niezrozumiale mówi, tak naprawdę to
brak świadomości - niby o coś pytamy ale nie rozumie.
Moje pytanie brzmi: Czy mogło wystąpić krwawienie śródrdzeniowe po tym leku
czyli po Fraxiparine. W jaki sposób to można wykluczyć. Jeżeli sa inne
możliwosci to jakie?
Jeszcze wspomnę że przed Fraxiparine otrzymywał Clexane, gdzie po 4
zastrzykach poczuł szum w uszach, bardzo źle się czuł dlategoż zostały
odstawione.
Proszę również o adresy stron, gdzie mogę się na ten temat czegoś
dowiedzieć.
Z góry dziękuję
Aneta

2. Data: 2003-02-03 20:11:42

Temat: Re: RAK - krwawienie śródrdzeniowe
Od: "Krzysztof Wątor" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m&m's" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odstawione.
> Proszę również o adresy stron, gdzie mogę się na ten temat czegoś

powinnaś uzyskać w miarę fachową odpowiedź

Pozdrawiam
Kichu

3. Data: 2003-02-03 22:16:15

Od: "m&m's" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wątor" <k...@c...pl> napisał w wiadomości
> powinnaś uzyskać w miarę fachową odpowiedź

Dziekuję bardzo, napewno skorzystam
Aneta

4. Data: 2003-02-04 22:20:38

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krzysztof Wątor" <k...@c...pl> napisał w wiadomości
>
> Dziekuję bardzo, napewno skorzystam
> Aneta
>
>Cześć Aneta!
Wiem co to znaczy.
Mam troche informacji na temat metot leczenia raka preparatami medycyny
tybetańskiej.
Była po trzech chemiach, z brakiem rokowań.
Obecnie ( po 6 miesiącach) cieszy się dobrym zdrowiem.
Prześle Ci informacje na adres e-mail

Bądź dobrej myśli.

Pozdrawiam
Jakub

5. Data: 2003-02-05 07:57:54

Od: "m&m's" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krzysztof Wątor" <k...@c...pl> napisał w wiadomości
>
> Dziekuję bardzo, napewno skorzystam
> Aneta

Przepraszam, zapomniałam wspomnieć jeżeli ktoś miałby chęć odpisać lub
przesłać informacje to na adres: n...@w...pl
Dziękuję Pa
Aneta

EKG ?
sprzedam MIKROSKOP Carl Zeiss Jena - 1800x
zapalenie skóry - łojotok?
ciąża
Ból w okolicy lewej łopatki