RATUNKU!!!! Jak wyglada poledwica wolowa?

1. Data: 2004-02-04 15:27:16

Temat: RATUNKU!!!! Jak wyglada poledwica wolowa?
Od: "Fiona" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zrobic fondue, kupilam wolowe i nie wiem jakie?

Jest jasne, znacznie jasnejsze od normalnego na bitki; calosc wazyla niecale 2
kg i mialo ksztalt bulki paryskiej.

Czy to jest poledwica?

F.

1. Data: 2004-02-04 16:07:25

Temat: Re: RATUNKU!!!! Jak wyglada poledwica wolowa?
Od: "Fela" <F...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fiona" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:5bdd.0000071a.40210f52@newsgate.onet.pl...
> Mam zrobic fondue, kupilam wolowe i nie wiem jakie?
>
> Jest jasne, znacznie jasnejsze od normalnego na bitki; calosc wazyla
> [...]
Tego nikt nie będzie wiedział, bo skąd masz pewność, że kupiłaś wołowe?
Fela

1. Data: 2004-02-04 16:48:03

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Tego nikt nie będzie wiedział, bo skąd masz pewność, że kupiłaś wołowe?

lezalo miedzy wolami...
ale prawde powiedziawszy teraz to juz nic nie wiem... :-/
F.

1. Data: 2004-02-04 16:58:17

Od: "Fela" <F...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lezalo miedzy wolami...
> ale prawde powiedziawszy teraz to juz nic nie wiem... :-/
Odwagi Fiono, kształt wskazuje na polędwicę. Bywa i taka różowawa. Nie
zapomnij tylko, że nie wolno jej solić podczas przyrządzania, bo stwardnieje
(soli się przy wydawaniu dania - najlepiej każdy sam). Resztę załatwi
szlachetność tego mięsa.
Fela

1. Data: 2004-02-04 17:06:07

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam zrobic fondue, kupilam wolowe i nie wiem jakie?
>
> Jest jasne, znacznie jasnejsze od normalnego na bitki; calosc wazyla

Zgaduję, że to ligawa - jest jasna i wygląda ładnie, ale to chyba
najtwardszy kawałek z woła... Polędwica wołowa jest raczej ciemna...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2004-02-04 22:27:58

Temat: Ligawa :-/
Od: "Fiona" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgaduję, że to ligawa - jest jasna i wygląda ładnie, ale to chyba
> najtwardszy kawałek z woła... Polędwica wołowa jest raczej ciemna...

Najmieksze to ono nie bylo, fakt, ale uporalismy sie jakos :)

dzieki za podpowiedzi

Zeby nie dac plamy na calej linii rozmrozilam poledwice wieprzowa - ciekawy
smak.

Pzdr
Fiona

ciasto z jagodami -poradzcie??
jak parowwki w ciescie
Fondue - sosiki
Pytanie?
Jak załozyć związki zawodowe w hiperamrkecie ?