Do Janusza i nie tylko.

11. Data: 2001-04-03 11:51:05

Temat: Re: Do Janusza i nie tylko.
Od: "Andrzej Burcek" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:NEBBLFJNAKKBHHNHHIKJOEGECDAA.abies@ogrod-bot
aniczny.pl...

To jest pewnie poczciwa tarnina
Andrzej

12. Data: 2001-04-03 20:49:46

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2001-04-03 21:00:21

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> znajdziecie.....

To jest pewnie poczciwa tarnina
Andrzej

Poniewaz Jerzy juz wie powiem, ze to jest Prunus padus poczciwa czeremcha.
Ale zalecam do ogrodow o czerwonych lisciach i kwiatach lekko rozowych super
krzew, a jak malo wymagajacy.
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl
ICQ: 101 088 940

14. Data: 2001-04-04 09:50:11

Temat: Do Bogusława i nie tylko.
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych
napisał:NEBBLFJNAKKBHHNHHIKJCEGLCDAA.abies@ogrod-bot
aniczny.pl...
> Volák, Jan Rośliny lecznicze / tekst Jan Volák i Jiři Stodola, il.
> Frantiąek Severa Warszawa : PWRiL
> Brawo..
Dzięki, miło jest usłyszeć z twojej "klawiatury" taki odgłos!!! ;-)))
Z radości za taki aplauz, obdarowuję Cię wirtualnie zimnicą i jaferem bo
zauważyłem, że ich u siebie nie masz. Jedna trująca a druga lecznicza,
obie zimozielone i nadaja sie na skalniaki. Mają kolor kwiatów i owocu
identyczne. Jakie to kolory? i o jakich roślinach piszę?

> Nie sadziłem ze ktos ma jeszcze ta ksiazke,przeciez to wydanie ma
> czternascie lat ,chyba ze byly wznowienia.
14 lat to niewiele, nie było wznowienia, ale mieć a pamiętać gdzie kto i
co napisał to dwie różne sprawy.
{KM też ma takie umiejętności ;-)))}

Pozdrawiam Jerzy

15. Data: 2001-04-04 21:27:13

Temat: RE: Do Bogusława i nie tylko.
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jerzy-wykorzystałes moje braki w znajomosci nazw polskich ;-)
Nie bede zgadywal a obdarowywanie wirtualne dla kolekcjonerow ,wybacz ....
to nie to samo co roslina w ogrodzie kiedy spogladamy na nia ,cieszymy sie
jej kształtem ,faza wzrostu,jej kwiatami
czesto zapachem ...........

Nie chciał bym dozyc czasow kiedy nasze osobiste ogrody przemienia sie w
wirtualne........

p.s.
Jerzy czemu Twoj usmiech jest tak czesto ironiczny ???

16. Data: 2001-04-04 21:56:51

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych
napisał:NEBBLFJNAKKBHHNHHIKJMEICCDAA.abies@ogrod-bot
aniczny.pl...
> Witam.
> Jerzy-wykorzystałes moje braki w znajomosci nazw polskich ;-)
A pewnie, że tak!!!!!!!!!
I biada Ci za to!!!!!!

> Nie bede zgadywal a...
Masz rację, tylko dlaczego sam to uczyniłeś?

> Nie chciał bym dozyc czasow kiedy nasze osobiste ogrody przemienia sie w
> wirtualne.......
j.w. [ty już swój? masz!!!]

> Jerzy czemu Twoj usmiech jest tak czesto ironiczny ???
Ironiczny??? [raczej kpiący ;-0]*
Zgoda w pewnym sensie, tyle, że wymuszony. A widziałeś gdzieś "odwrócony"
średnik?

* ;-) Uśmiech filuterny. Użytkownik powiedzial cos sarkastycznego lub
zalotnego. Cos jak "nie bij mnie za to co mowie".
Pozdrawiam Jerzy

17. Data: 2001-04-04 22:15:44

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych
napisał:NEBBLFJNAKKBHHNHHIKJGEEPCDAA.abies@ogrod-bot
aniczny.pl...
> Nagroda:
> Wczasy darmowe w woj. Lubelskim pod najwiekszym skupiskiem okazow
winorosli
> :-))
> Pozdrawiam.
> Boguslaw Radzimierski.
:-O
Bogusławie, masz problem, trzymam za słowo!!
pozdr. Jerzy

Cięcie świerka na żywopłot formowany
kto wie cokolwoek o iglakach
iglaki