Dwie wystawy w Katowicach

1. Data: 2004-09-23 08:29:30

Temat: Dwie wystawy w Katowicach
Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedna w WPKiW od 24-27 września.
Więcej na temat tutaj ; http://www.wpkiw.com.pl/index.html

Druga w MTK od 24-26 września.
http://www.mtk.katowice.pl/targi_2.php

Nie wiadomo dlaczego wybrali ten sam termin , imprezy o tej samej tematyce
konkurują ze sobą rozrzucając wystawiających.

Pozdrawiam
Teresa

2. Data: 2004-09-23 08:38:44

Temat: Re: Dwie wystawy w Katowicach
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Nie wiadomo dlaczego wybrali ten sam termin , imprezy o tej samej tematyce
> konkurują ze sobą rozrzucając wystawiających.

Albo zmuszając ich do przemieszczania się szybkiego.
Czy ktokolwiek się wybiera (poza osobami, które się na pewno wybierają)?

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2004-09-23 08:41:11

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiadomo dlaczego wybrali ten sam termin , imprezy o tej samej tematyce
> konkurują ze sobą rozrzucając wystawiających.
>
> Pozdrawiam
> Teresa

Wiadomo;-) Nie chcą tym razem puścić Cię z torbami;-)

Pozdrawia szpagatowo boletus

4. Data: 2004-09-23 08:53:48

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wiadomo;-) Nie chcą tym razem puścić Cię z torbami;-)

Będę na obu.
W ubiegłym roku nie byłam na tej w MTK i koło nosa przeszła mi moźliwość
zakupu taaaaaaaakiego wymarzeńca.
W tym nie popełnię takiego błędu.

A`propos wystaw.
Wybierasz się ?

Pozdrawiam
Teresa

5. Data: 2004-09-23 08:55:05

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A`propos wystaw.
> Wybierasz się ?
>
> Pozdrawiam
> Teresa

Na tak postawione pytanie odpowie
Tobie Basia na priv.

Pozdrawia milcząco boletus

6. Data: 2004-09-23 11:03:41

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Będę na obu.
> W ubiegłym roku nie byłam na tej w MTK i koło nosa przeszła mi moźliwość
> zakupu taaaaaaaakiego wymarzeńca.

A co to takiego? :-)) Zaciekawiłaś mnie.
Pytam, bo czasem komuś tak łatwo spełnić nasze marzenia. Dostałam właśnie
paczkę z nasionami L.m. 'Alba' (wiem, że niektórzy mają cebule :-)}, której
nie mogłam dostać, a na dodatek storczyka gruntowego. I tak sobie myślę, że
chociaż czasy mamy podłe, to jednak trochę dobrych ludzi plącze się po
świecie :-).

Z pozdrowieniami, Maria

7. Data: 2004-09-23 11:49:26

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:ciuanu$17p$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A co to takiego? :-)) Zaciekawiłaś mnie.

Picea abies "Pusch".

> [...]
że
> chociaż czasy mamy podłe, to jednak trochę dobrych ludzi plącze się po

:-))))))))))

Wcale nie mało :-)
Po ostatnim spotkaniu grupowym tak sobie myśłałam , że połowa przyjemności
wynikająca z takich spotkań,to dzielenie się stanem posiadania z innymi,
równie zakręconymi roślinnie.
Te błyski w oku , radość ze znalezienia poszukiwanych roślin :-)
Przyjemnością jest wtedy latanie z łopatką i sekatorem ,kopanie , cięcie
,cały rozgardiasz :-)
Nie maniacy oglądają całokształt ogrodu , jakieś małe i z boczku wcale ich
nie interesuje , czasem nawet zdepczą takie- nie dostrzegając , a to
,kurczę, moja najświeższa zdobycz , niekiedy latami poszukiwana.
Również wymiany i darowizny grupowe , z tymi z którymi nie możemy się
spotkać są samą przyjemnością ,odległości nie są barierą nie do pokonania i
poczta działa sprawnie :-)

Pozdrawiam
Teresa

8. Data: 2004-09-23 12:56:36

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Picea abies "Pusch".

To mogę Ci trochę potowarzyszyć :-). Mam zamówionego, ale jadę po niego od
marca..

[...]
> [...]
> nie interesuje , czasem nawet zdepczą takie- nie dostrzegając , a to
> ,kurczę, moja najświeższa zdobycz , niekiedy latami poszukiwana.

Najprawdziwsza prawda! Jak dobrze to znam :-). I chociaz czasem w takiej
chwili poczujemy w środku jakiś żal, to z drugiej strony trzeba zrozumieć,
że to co takie ważne i piękne dla nas, wcale nie musi być takie samo dla
innych . Dlatego nasze ogrody i gromadzone rośliny bywają tak odmienne, ale
to bardzo dobrze :-).
Tośmy pofilozofowały ;-).

Z pozdrowieniami, Maria

9. Data: 2004-09-24 10:04:08

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Maria Maciąg
(...)
> [...]
> sobie myślę, że
> chociaż czasy mamy podłe, to jednak trochę dobrych ludzi plącze się po

Czy możesz napisać jakie to Cypripedium, co do czerwonego Trillium też
czekam na informację :-)
:-) Bogusław

10. Data: 2004-09-24 10:25:59

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:MMEMJPKDMAKBPLAFKFBNMEBDCDAA.radzimierski@toya.
net.pl...

> Czy możesz napisać jakie to Cypripedium, co do czerwonego Trillium też
> czekam na informację :-)

Przepraszam, nie widziałam pytania.
A dlaczego myślisz, że to Cypripedium?:-). Nie, to Dactylorhiza maculata o
białych kwiatach :-)). Ze Szwecji.
A trójlist, to Tillium sessile.

Z pozdrowieniami, Maria

Coriaria