Re: Kraków 2001

1. Data: 2001-08-29 12:02:49

Temat: Re: Kraków 2001
Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <g...@i...pl> wrote in message
news:MGBBKNCGJBHGIDOPIMLKCEECCEAA.guniek@inetia.pl..
.

[cut]
> Tylko mam jedno pytanie- do przyjezdnych- co ze spankiem?
> Załatwimy cos razem ?
> Wczesniej, czy na miejscu?
>
> pozdrowionka
> agnieszka (guniek)

Przecie Joanna mówi, ze do bialego rana!:-) A skoro tak mówi, to chyba wie,
co mówi.
Ergo, spanko weg!

S.

Świat jest zły i jeszcze mu się to ułatwia.

Kafka

1. Data: 2001-08-29 12:19:28

Od: g...@i...pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

>Przecie Joanna mówi, ze do bialego rana!:-) A skoro tak mówi, to chyba wie,
>co mówi.
>Ergo, spanko weg!
no ok
ale moja wytrzymałość jest ograniczona
jak się komus zwalę ospała na kolana
albo co gorsza pod stół
to będzie na Joasię!!!!!
agnieszka (guniek)

1. Data: 2001-08-29 12:33:01

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article M...@i...pl, Agnieszka at
g...@i...pl wrote on 29-08-01 14:19:

> no ok
> [...]

no skoro tak, to trudno
Ktos w koncu musi to wziac na kark.
Zostal caly miesiac - pocwicze na silowni,
to moze uniose cale stado win i Agnieszek:)))

pozdr.
JOanna

1. Data: 2001-08-30 19:25:24

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo"
> Przecie Joanna mówi, ze do bialego rana!:-)

Teraz mówi a jak tu przyjedzie i zobaczy jakie to nudne miasto i jacy nudni
ludzie to będzie chciała zaraz wracać do swojej Warszawy :)
Mam nadzieję, że będą tam w miarę wygadane osoby, bo inaczej to będzie
największa porażka gdy na spotkanie przyjdą same milczki :(

1. Data: 2001-08-30 20:26:42

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9...@a...krakow, Andrzej Litewka at
a...@p...onet.pl wrote on 30-08-01 21:25:

> [...]
> Mam nadzieję, że będą tam w miarę wygadane osoby, bo inaczej to będzie
> największa porażka gdy na spotkanie przyjdą same milczki :(

Zawsze mozna do kafejki internetowej podskoczyc - zaraz sie rozgadaja:)
Chyba tam jakies macie Krakusy?
J.

1. Data: 2001-08-30 21:23:34

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna" <c...@p...onet.pl> wrote in message
> in article 9...@a...krakow, Andrzej Litewka at

> Zawsze mozna do kafejki internetowej podskoczyc - zaraz sie rozgadaja:)
> Chyba tam jakies macie Krakusy?
> J.

Zaraz, zaraz, a Alchemia to nie jest kafejka internetowa?!

S.

--
Przezorność: brzydka stara panna,
której schlebia nieudolność.

William Blake "Przysłowia piekielne"

1. Data: 2001-09-01 16:45:59

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna"
> Zawsze mozna do kafejki internetowej podskoczyc - zaraz sie rozgadaja:)

Eeeeeeeeeeeeeeee to jak Warszawa ma się wspomagać takimi metodami to ja
rezygnuję :(
]Poopalać to ja się mogę na plaży a nie przed monitorem.

> Chyba tam jakies macie Krakusy?

My tu nic nie mamy, bo u nas czas się zatrzymał 500 lat temu ;)

--
TNIJ CYTATY !!!

Wiktor Sowoziow Ruski James Bound
Zagadka