Powojnik teksański

1. Data: 2002-06-24 14:07:22

Temat: Re: Powojnik teksański
Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> wrote in message
news:3D172BDF.54A61CC@metal.agh.edu.pl...
> W tym roku po raz pierwszy zakwitł kupiony dwa lata temu powojnik z
> grupy teksańskich (Clematis Texensis Group), odmiana 'Duchess of
> Albany'.
> Ze wzgledu na jego urodę, postanowiłem się przed Wami pochwalić.
> Do tego dołożyłem zdjęcie "pełnego" amarylisa.
> Obrazki na stronie:
> http://www.metal.agh.edu.pl/~wilk/nikon/teksanski.ht
ml

Czy on taki "dzwonkowaty" jest caly czas, czy sie rozposciera, jak
zazwyczaj czynia klematisy?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

2. Data: 2002-06-24 14:25:35

Temat: Powojnik teksański
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
Pozdrawiam,
Krzysztof

3. Data: 2002-06-24 15:10:02

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał:

> Czy on taki "dzwonkowaty" jest caly czas, czy sie rozposciera, jak
> zazwyczaj czynia klematisy?

Jak na razie się nie rozwija dalej, a kwitnie już tydzień.
Z tego co wiem, nie rozwinie się do końca.
Piękny, prawda?
Krzysztof

4. Data: 2002-06-24 15:38:35

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Krzysztof Wilk

>Jak na razie się nie rozwija dalej, a kwitnie już tydzień.
>Z tego co wiem, nie rozwinie się do końca.
>Piękny, prawda?
>Krzysztof

Czas kwitnienia taki sam dla Clematis alpina, czesto mozna go spotkac w
Tatrach, tylko kolor kwiatow niebieski.
Kwitnie rowniez w Parku Krajobrazowym Wzniesien Łodzkich
Pozdrawiam,Bogusław Radzimierski

5. Data: 2002-06-25 04:17:54

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

> Piękny, prawda?

Piekny!

Pozdrowienia,
Michal

6. Data: 2002-06-25 13:37:09

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał:

> Czas kwitnienia taki sam dla Clematis alpina, czesto mozna go spotkac w
> Tatrach, tylko kolor kwiatow niebieski.
Może masz na myśli C. Integrifolia?
Mam też takie, czysty gatunek i odmiany.
> Kwitnie rowniez w Parku Krajobrazowym Wzniesien Łodzkich
Gdzieżby nie ! :-)
Pozdrawiam,
Krzysztof

drzewo