Ptaki ze spotkania u Boguslawa

1. Data: 2003-05-19 08:58:53

Temat: Ptaki ze spotkania u Boguslawa
Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Na zdjeciu xxx4223 widze widze jakies ptaki chyba z drewna (?). Czy
mozecie mnie oswieci troche w tym temacie?

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2003-05-19 09:07:47

Temat: Re: Ptaki ze spotkania u Boguslawa
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam,
> robal.
>
> To przypadkowy handlarz wędrowny.Zauważył tłumek i wstąpił.
Biedaczek,miał szczęście.

Pozdrawia boletus

3. Data: 2003-05-19 09:14:10

Temat: Odp: Ptaki ze spotkania u Boguslawa
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gamon' <r...@g...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@g...pl...
> Czesc!
>
> Na zdjeciu xxx4223 widze widze jakies ptaki chyba z drewna (?). Czy
> mozecie mnie oswieci troche w tym temacie?

Spotkanie bylo dobrze zorganizowane to i dystrybutor pamiatek (to ten w
kapeluszu) tez byl. Szly jak woda. Co prawda asortyment byl ograniczony bo
przepraszal, ze wszystkie bociany mu juz wyszly, ale te tez byly ladne.
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2003-05-19 11:00:03

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2003-05-19 11:00:03

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Biedaczek,miał szczęście.
:)
dopiero poludnie a Ty juz piles
?
z pozdrowieniami
_hehehe

6. Data: 2003-05-19 11:02:21

Temat: Re: Odp: Ptaki ze spotkania u Boguslawa
Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Janusz Czapski wrote:
> Spotkanie bylo dobrze zorganizowane to i dystrybutor pamiatek (to ten w
> kapeluszu) tez byl. Szly jak woda. Co prawda asortyment byl ograniczony bo
> przepraszal, ze wszystkie bociany mu juz wyszly, ale te tez byly ladne.
Ale one naprawde byly z drewna, czy tylko wyrob drewno podobny? Bo
wygladalo to na zdjeciu naprawde sympatycznie (nie to co
ogrodokrasnalokoszmarki).

Pozdrawiam,
robal.

7. Data: 2003-05-19 11:23:52

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Ale one naprawde byly z drewna, czy tylko wyrob drewno podobny? Bo
> wygladalo to na zdjeciu naprawde sympatycznie (nie to co
> [...]
:)
sa one z litego drewna choc zabezpieczone przeciwko robalom...
:)
najczesciej sa wierzby
brzozy lub brzozy ale rowniez i z innych gatunkow drewna
w zaleznosci co wpadnie mi w rece
:)

8. Data: 2003-05-19 11:36:47

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Tadeusz Smal

> bylyby jeszcze ladniejsze
> gdybym sie dobral do "powykrecanych" drzew Boguslawa
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Masz na myśli Corylus avellana 'Contorta'
Obecnie do dostania prawie w każdej szkółce.
:-) Bogusław

9. Data: 2003-05-19 11:48:51

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał(a):

> Biedaczek,miał szczęście.
>
> Pozdrawia boletus

Boletus ! miałeś przestać

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

10. Data: 2003-05-19 11:51:38

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisal(a):

> [...]
> :)
> najczesciej sa wierzby
> brzozy lub brzozy ale rowniez i z innych gatunkow drewna

To byly piekne czaple i zaluje ze sie nie zalapalem, ale jako dosc nowy na
grupie mam nadzieje doczekac sie na takiego ptaka w przyszlosci.

--

Pozdrawiam cieplo, Dziadek

azalia pontyjska - jak rozmnożyć??
cieniste zacisze