Push

1. Data: 2002-06-03 17:54:17

Temat: Push
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie przepatrzyłem miejsca różne, i ciasno mi.
Hektarów dokupował nie będę, ale poza ważnymi roślinami, znalazłem jedno
niewielkie miejsce ne jakąś inną.
I chcę mieć "Push"!!!
Jeżeli ktoś wie jak i gdzie to mogę nabyć, proszę uprzejmie o informacje.
Za pomoc z dołu dziękuję! :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2002-06-03 18:51:23

Temat: Re: Push
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> I chcę mieć "Push"!!!
> Jeżeli ktoś wie jak i gdzie to mogę nabyć, proszę uprzejmie o informacje.

Proponuje odwiedzic strone http://www.bbc.co.uk/gardening/advice/experts/
Tam napewno wiedza (sprawdzilem).

Pozdrawiam
Grzegorz

3. Data: 2002-06-03 18:53:55

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niewielkie miejsce ne jakąś inną.
> I chcę mieć "Push"!!!
> Jeżeli ktoś wie jak i gdzie to mogę nabyć, proszę uprzejmie o

To chyba jakieś drzewo bo przy twoim wzroście [182 cm] to ten dół musi być
głęboki?
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

4. Data: 2002-06-04 10:46:28

Temat: Odp: Push
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I chcę mieć "Push"!!!
> Jeżeli ktoś wie jak i gdzie to mogę nabyć, proszę uprzejmie o informacje.

Pobrać sadzonkę od Bogusława R. - chyba najprościej?

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2002-06-04 11:12:08

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
>
> Pobrać sadzonkę od Bogusława R. - chyba najprościej?

Myślisz, że ma?? I dałoby się pobrać?? I że to byłoby najprościej???
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2002-06-05 11:16:42

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski

informacje.

>Myślisz, że ma?? I dałoby się pobrać?? I że to byłoby najprościej???
>Pozdrawiam :-)
>Janusz

Push -co to niby jest ,nie spotkalem tego w zadnym katalogu:-))
Ja mam dwie dorosle rosliny ale zowia sie Picea abies 'Pusch'
Nie wiem Janusz czy chodzi Ci o te czy upierasz sie przy Push
Moze zostan lepiej przy winoroslowatych gdyz taki blad w nazewnictwie na
grupie pl.rec.ogrody moze kosztowz Cie glowna nagrode.
Tajne jury nie lubi takich wpadek ,to tak jaby zlapali Cie z LSD na granicy
:-))
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

7. Data: 2002-06-05 17:38:01

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I chcę mieć "Push"!!!
> Jeżeli ktoś wie jak i gdzie to mogę nabyć, proszę uprzejmie o informacje.
http://outlands.tripod.com/farm/cultivator.htm
http://www.hgtv.com/HGTV/project/0,1158,CRHO_project
_20279,00.html
http://www.easybarrow.co.uk/garden.htm
http://www.mormonstoday.com/000116/A4Gilgal01.shtml
http://poolandgarden.com/thatchingrake.html
http://polymerclayshoppe.com/flexpushmolds.htm

Co ciekawsze

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

8. Data: 2002-06-06 06:22:28

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEIENGCCAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...
> Push -co to niby jest ,nie spotkalem tego w zadnym katalogu:-))
> Ja mam dwie dorosle rosliny ale zowia sie Picea abies 'Pusch'
> Nie wiem Janusz czy chodzi Ci o te czy upierasz sie przy Push

Łojej! Sam czasem grasuję na "literówkach" no to i mnie dopadło.... :-)))
Push, czy Pusch - ustalmy desygnat nazwy: takie niezbyt duże, zielone,
kłujące i ma takie czerwone na końcach. :-)

> Moze zostan lepiej przy winoroslowatych gdyz taki blad w nazewnictwie na
> grupie pl.rec.ogrody moze kosztowz Cie glowna nagrode.
> Tajne jury nie lubi takich wpadek

Noooo, to już kawałek wiemy. W tajnym jury (pozdrawiam uniżenie) działają
fachowcy od iglaków, a jeszcze do tego puryści językowi, a jeszcze do tego
tacy, ktorzy mają pojęcie o tym, że wogóle istnieje coś takiego jak Picea
abies "Pusch" (a to przecież niezbyt częste drzewko) .
Tak, że mój list o storczykowatych sprzed mięsiąca chyba nie był znowu taki
w powietrze.... :-)))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

9. Data: 2002-06-07 06:25:44

Temat: Re: Push - Pusch
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEIENGCCAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

A spokoju mi błąd w nazwie przez chwilę nie dawał, skądś mi się to przecież
wzięło... Na ogół włażąc na śliski grunt staram się być ostrożny...
No i znalazłem. :-))))

> Push -co to niby jest ,nie spotkalem tego w zadnym katalogu:-))

Bierzemy książkę Jurka Zająca "Iglaki w pigułce", szukamy w spisie i... na
str.699 stoi jak byk PICEA ABIES "PUSH". Cofamy się do str. 364 i mamy fotkę
opisaną Picea abies "Push". Zaglądamy na str 362 i znowu Picea abies "Push".

To co? Miałem w słowo pisane nie wierzyć??? Ja? Niefachowiec??
> Ja mam dwie dorosle rosliny ale zowia sie Picea abies 'Pusch'
I tego ci umiarkowanie zazdroszczę! :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

10. Data: 2002-06-07 08:12:48

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski

>A spokoju mi błąd w nazwie przez chwilę nie dawał, skądś mi się to przecież
>wzięło... Na ogół włażąc na śliski grunt staram się być ostrożny...
>No i znalazłem. :-))))

Ambitny jestes bardzoooo :-)))

> [...]
fotkę
>opisaną Picea abies "Push". Zaglądamy na str 362 i znowu Picea abies

Zdjecie prawdopodobnie z mojego ogrodu :-)) ale nazwa nie :-))

>To co? Miałem w słowo pisane nie wierzyć??? Ja? Niefachowiec??

Tutaj jestes usprawiedliwiony :-))

>I tego ci umiarkowanie zazdroszczę! :-)

Po sadzonki mozesz przyjechac :-))

>Pozdrawiam :-)
Janusz

Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

jakie rosliny mrozoodporne na taras ?
Kosiarka z areatorem ??
sadzenie drzewa - strona juz gotowa
male zielone na wierzbie (ale nie gruszki)
Świerk