Sanders' Blue?

1. Data: 2001-02-01 12:41:39

Temat: Sanders' Blue?
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydawało mi się, że świerczek biały 'Sanders' Blue' ma igły
sine-niebieskawo-srebrzyste?

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2001-02-01 14:02:42

Temat: RE: Sanders' Blue?
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2001-02-01 16:26:03

Od: "Jerzy Zając" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Owszem jest niebieskawo wybarwiony, zdarzaja mu sie jednak partie pedow
wybarwione na kolor zielony lub przeswitujacy zielono.
Najbardziej srebrzyste sa mlodociane przyrosty.
Pozdrawiam
Jurek
=====
http://iglaki.agrosan.pl

<95bllv$ka9$1@zeus.polsl.gliwice.pl>...

4. Data: 2001-02-06 10:40:18

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <p...@n...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Czyli powrót do dyskusji o fotografowaniu:(
Może jednak trzeba się zadowolić naturą?

Pozdrawiam, Basia.

Dendrologia
Ekodekorant
Ciepla osoba (bylo: Jak podzielić ?)