Saxifraga cortusoides var.fortunei

11. Data: 2004-10-19 17:25:30

Temat: RE: Saxifraga cortusoides var.fortunei c.d
Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> > Ostatnia to nie skalnica to Ajuga :-)
> > :-) Bogusław

> Niemożliwe :)
>
> Pozdrwiam
> Kaśka

Wiedziałem że rozpoznałaś, pewnie nazwę na forum wrzucisz ;-)
:-) Bogusław

12. Data: 2004-10-19 18:37:24

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Boguslaw Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisal w
wiadomosci news:MMEMJPKDMAKBPLAFKFBNIEPCCEAA.radzimierski@toya.
net.pl...

> Zrobilem dzisiaj zdjecia pozostalych skalnic- milych wrazen :-)
> :-) Boguslaw
>
> http://tiny.pl/ffq

Bardzo ladne te skalnice , a jak sie nazywaja ?
Hmmm , skalnice,jakos dotad nie zwracalam uwagi zbytniej , chyba blad :-(

Pozdrawiam
Teresa

13. Data: 2004-10-19 18:58:15

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Kronopio

> Bardzo ladne te skalnice , a jak sie nazywaja ?
> Hmmm , skalnice,jakos dotad nie zwracalam uwagi zbytniej ,
> chyba blad :-(
>
> Pozdrawiam
> Teresa

Tak jak w temacie :-)
:-) Bogusław

14. Data: 2004-10-19 21:53:19

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości

> Tak jak w temacie :-)

No tak , gapciaczek ze mnie,jak widać:-(

Pozdrawiam
Teresa

15. Data: 2004-10-20 06:13:52

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kronopio wrote:

> Bardzo ladne te skalnice , a jak sie nazywaja ?
> Hmmm , skalnice,jakos dotad nie zwracalam uwagi zbytniej , chyba blad :-(

Czy wiesz, ile skalnic można zmieścić na 17 arach?
Zajęcie do końca życua zapewnione.
Krzysztof

Do Janusza Czapskiego- Euonymus Ciliodentatus
Ratunek dla papirusa
Calochortus superbus - przezimuje w gruncie?
CIĄĆ CZY ŁAMAĆ?
Kapusta pekinska