Spotkanie 07.XII ?

1. Data: 2001-12-07 08:21:36

Temat: Spotkanie 07.XII ?
Od: "Elle" <E...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam i pozdrawiam Wszystkich

W grupie jestem od niedawna, aczkolwiek jestem pod wrażeniem. Naprawdę wielu
z Was ma trafne spostrzeżenia i ciekway niekonwencjonalny tok myślenia.
No ale nie mam zamiaru wdawać się w oceny, nie w tym mój cel i rola.

Chciałam spytać gdzie ma odbyć się to spotkanie, jak wyglądają takie
spotkania?

Moźe ktoś chciałby napisać parę słówek. Będę wdzięczna.

Jeszcze raz pozdrawiam w ten piękny, mroźny dzionek

E.G.

1. Data: 2001-12-07 19:11:11

Temat: Re: Spotkanie 07.XII ?
Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elle"
> Moźe ktoś chciałby napisać parę słówek. Będę wdzięczna.

Spotknie wlasnie trwa. a tu jest teraz cicho i miło, i pusto,
więc kto miałby napisac tych pare słówek?

Marsel

1. Data: 2001-12-08 01:15:09

Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marsel <i...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ur4ah$b1d$...@n...tpi.pl...

> Spotknie wlasnie trwa. a tu jest teraz cicho i miło, i pusto,
> więc kto miałby napisac tych pare słówek?

No to już po. Niedobitki jeszcze jedzą serową breję o wyglądzie jajecznicy i smaku
gumy do
żucia. :) Rozproszyli się i integrują się w podgrupkach. Co poniektórzy integrują się
poza
Żabieńcem. :)

Mania i Daga

1. Data: 2001-12-08 06:29:18

Temat: Odp: Spotkanie 07.XII ?
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mania
> [...]
gumy do
> żucia. :) Rozproszyli się i integrują się w podgrupkach. Co poniektórzy integrują

Budźta się i piszta :-))
Bom spragnion wieści
Jeśli nawet we łbie
się nie pomieści
cośta zmalowali
piszta
kto komu i po co
kto utknął w "drodze do Eryka"
kto budyniem śmignął
i kto se przytykał
jak trwało
jak było
i jak chceta
jakieś dziuby
z piąstek i całusków
jakieś szalone byty
jakieś szamańskie od bytu wrażenia
jakiś wariacki odlot
czy wreszcie - jakiś grupowy pomiot :-))

Kto na kim
kto pod kim
kto po komu

jesteśta tam?
ludziska!

eTaTowiec sciska

1. Data: 2001-12-08 22:31:54

Od: "Daga" <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa - eChild <e...@p...onet.pl> w artykule
news:9usfg5$8ma$1@news.onet.pl pisze...

Jesteś wreszcie! Przywołałyśmy Cię myślami, telepatycznie. :))
Kraków znowu nie dopisał, poza Andrzejem chyba nikogo więcej z Krakowa
nie było. :(

> Budźta się i piszta :-))

Hmmm, obawiam się, że impreza jeszcze trwa. :) I że jakiekolwiek wieści
usłyszymy dopiero jutro tudzież w poniedziałek. :)
Mam nadzieję, że Rusałka napisze o fondue, a Mefisto i Mania - o
portretach pamięciowych. :) Andrzejek znowu spotkanie trafinie
podsumuje długim postem.
I może od razu uzgodnimy, czyje zdjęcia i gdzie umieścić, bo fotografów
kilku było. :>

Wzdrówkach!
Daga

1. Data: 2001-12-09 21:55:52

Od: "Yans Yansen" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Więc w telegraficznym skrócie:

Użytkownik "eTaTa - eChild"
> kto komu i po co
Yansen Litewce się pomógł znaleźć na miejscu
> kto utknął w "drodze do Eryka"

Nam udało się trafić od strzału, ale Ekipa z Poznania 40 minut po Piasecznie
Żabieńca szukała. Marek N. też trochę...

> kto budyniem śmignął

budyniem nikt, ale w pół roztopiony ser fruwał tu i ówdzie.

> i kto se przytykał

Raz tylko pewien osobnik przytknął se twarz ku podzuszce i tak zostało mu
już na dłuuugo

> jak trwało

Trwało stanowczo za krótko. Tydzień to satysfakcjonujące minimum

> jak było

Patrz wyżej.

> i jak chceta

chceta przedłużyć weekendy do 5 dni w tygodniu, żeby można było dłużej
imprezować.

> jakieś dziuby

Zdjęcia będą w najbliższym czasie.

> z piąstek i całusków

z całusków to nie wiem, ale od piąstki to mnie do tej pory nos boli(ukłony
uszanowania w stronę Agnieszki "Ag" (siakoś mi się ten nick ze srebrem
kojarzy.. Pewnie przez obecność takowej biżuterii )

> jakieś szalone byty

Żuczki i dziki (Ag chętnie wyjaśni w czym rzecz)

> jakieś szamańskie od bytu wrażenia

od piątkowego popołudnia, do niedzielnego popołudnia jedno wielkie
szamańskie. Nie mylić z szamańskiem, którego było zbyt dużo, pomimo tego, że
każdy by wszamał, ale nikomu za badzo nie chciało się za robienie szamania
brać.

> jakiś wariacki odlot

Pogo przy dźwiękach Sary Brightman etc.... ( o żuczkach i dzikach już
mówiłem)

> czy wreszcie - jakiś grupowy pomiot :-))

PO----co ?????????? Aaaaaaa. Pomiot był grupowy. Po piątkowych szaleństwach
wszystkich pomiotło o 7 nad ranem a dzień później o 5.

> Kto na kim
> kto pod kim
> kto po komu

N T G !!!
(pl.soc.seks)

> jesteśta tam?
> ludziska!

Teeera uże jest. Wszyscy wrócili cało i szczęśliwie.

> eTaTowiec sciska

Szkoda, że nie było okazji osobiście się pościskać.... :-(

Yansen

ps. padam na twarz. 6 godzin snu w ciągu 3 dni to cokolwiek za mało. Andrzej
L. pewnie miałby coś do powiedzenia w tej kwestii ;-)

1. Data: 2001-12-09 22:21:34

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yans Yansen" <y...@p...onet.pl> wrote in message

[cut]

> Żuczki i dziki (Ag chętnie wyjaśni w czym rzecz)
[cut]

Ag, Yans (i stm) zostawcie to swiadkowi tych szalenstw, please! (nizej
podpisanemu)

Saulo

PS: A jak sie uda namówic drugiego swiadka do wspólpracy, to moze nawet
dwojgu swiadków :-) (troche cierpliwosci - bede sie z Wami konsultowal, zeby
nic nie umknelo :)

1. Data: 2001-12-10 14:13:46

Od: "Ag" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo
> [...]
>
> PS: A jak sie uda namówic drugiego swiadka do wspólpracy, to moze nawet
> dwojgu swiadków :-) (troche cierpliwosci - bede sie z Wami konsultowal,

będę milczec jak ,,żuczek'', obiecuje..............:))
jedna chwila nieuwagi i juz z mega temu poswięcili, co za paply:))))

pozdrawiam
Agnieszka:)

1. Data: 2001-12-10 14:21:06

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ag" <...@...com.pl> wrote in message news:9v2fp8$lrc$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "Saulo

> zeby
>

> będę milczec jak ,,żuczek'', obiecuje..............:))
> jedna chwila nieuwagi i juz z mega temu poswięcili, co za paply:))))

:-))

> pozdrawiam
> Agnieszka:)

klaniam sie
unizenie
(i trufli machinalnie szukam :)

Saulo

PS: To u góry, to nie jest Twój prawdziwy adres, czy jednak? Musze Cie o cos
zapytac privatnie. A wlasciwie juz zapytalem (na ten podejrzany r-adres),
ale cisze slysze, wiec sprawdzam.

1. Data: 2001-12-10 14:31:40

Od: g...@i...pl (guniek) szukaj wiadomości tego autora

> moze nawet
> konsultowal,

> :-))

czy my byliśmy na tym samym spotkaniu???
cos straciłam :-((((

zagubiona guniek

P.S. cmoki ;-)

świat zniekształcony...?