Takie pytanie: - jedne bardziej od innych???

11. Data: 2001-10-17 07:20:53

Temat: Re: Takie pytanie: - jedne bardziej od innych???
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?Q?Bogus=B3aw_Radzimierski?= napisał(a):

> [...]
> klimacie pod szklem.
>
> "podziemne":-))
> Natomiast storczyki takie jak Phalaeonopsis(monopodialne) przebijaja sie ku
> swiatlu przez geste liscie dzungli,wygladaja jakby wyrastaly spod ziemi.:-))
>
> Sa jeszcze storczyki sympodialne ktore pelzaja;-)) np:Cattleya
> p.s.
> Uprawa .
> Niezwykla budowa i sposob wzrostu skladaja sie na reputacje roslin bardzo
> trudnych i kaprysnych w uprawie.
> Aura mistycyzmu spowodowala ze uprawiac moga je tylko "Wybrancy"- na

To jest najbardziej pożyteczna, pouczšjaca i kompetentna odpowiedź na
postawiony problem jakiej od dawna nie udalo mi się przeczytac na tej grupie.
Dlatego zwracam na niš uwagę tajnego jury konkursu i rekomenduję jš do nagrody.
"Magia Ogrodów" na pewno się Bogusławowi przyda. Ostatecznie z czegoś tę wiedzę
trzeba brać! :-)))))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

12. Data: 2001-10-17 08:09:34

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie chce niczego jury sugerowac a tym bardziej podwazac niezwyklasci
wypowiedzi Boguslawa, ale prosze szanowne jury o zwrocenie uwagi iz autor
dyskutowanej wypowiedzi dostanie juz prenumerate, wynegocjowane podczas
fotografowania jego ogrodu.

Zyczliwy

13. Data: 2001-10-17 09:13:24

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
autor
> dyskutowanej wypowiedzi dostanie juz prenumerate, wynegocjowane podczas
Czyli mówiąc, że nie dostał egz. autorskiego nie skłamał, tylko nie
powiedział całej prawdy. ;-)))
pozdr. Jerzy

14. Data: 2001-10-17 10:38:55

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

[mailto:o...@n...pl]On Behalf Of Janusz Czapski

(...)
> [...]
grupie.
Dlatego zwracam na niš uwagę tajnego jury konkursu i rekomenduję jš do

Dziekuje za rekomendacje :-)))))
Czyzbys byl w tajnym jury!!!:-))
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

15. Data: 2001-10-17 13:41:32

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski napisał(a):

> [...]
> wypowiedzi Boguslawa, ale prosze szanowne jury o zwrocenie uwagi iz autor
> dyskutowanej wypowiedzi dostanie juz prenumerate, wynegocjowane podczas

To będzie miał dwie! Do upojenia!
I nie bšdź zadrosny :-))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

16. Data: 2001-10-17 18:57:18

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Jerzy

> [...]
autor
> dyskutowanej wypowiedzi dostanie juz prenumerate, wynegocjowane podczas
Czyli mówišc, że nie dostał egz. autorskiego nie skłamał, tylko nie
powiedział całej prawdy. ;-)))
pozdr. Jerzy

Nie miałem pojecia ze dostane prenumerate :-)
Nie mialem pojecia ze Rafal byl moim impresario :-))
Mam watpliwosci czy "Magia Ogrodow" utrzyma sie tak dlugo na rynku:-))
Mam watpliwosci czy obietnice Rafala sa do spelnienia :-))) wobec kruchej
pozycji "Magii Ogrodow"
Moze nalezaloby rozmawiac z konkurencja :-)))
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

17. Data: 2001-10-17 20:30:39

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski

"Magia Ogrodów" na pewno się Bogusławowi przyda. Ostatecznie z czegoś tę
wiedzę
trzeba brać! :-)))))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

I tutaj sie z Toba po raz pierwszy nie zgadzam :-))
Nie sadze ze mozna czerpac wiedze z "Magii Ogrodow"
Przedstawicielem magii jest praestigiator-czyli demonstrator sztuczek.
Jak sama nazwa wskazuje "Magia Ogrodow" zajmuje sie ogrodami wirtualnymi i
nie ma to nic wspolnego z wiedza o ogrodach naturalnych.
Takie jest ich zalozenie i chwala im za to.
Ogrody wirtualne sa latwiejsze w utrzymaniu ,koszty znikome,calkowicie
ekologiczne,moga byc kolorowe caly rok,zauwaz ze nawet lawki pokazywane na
zdjeciach sa sterylne.
Czy to nie piekne:-))
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

18. Data: 2001-10-18 06:24:58

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?Q?Bogus=B3aw_Radzimierski?= napisał(a):

> Dziekuje za rekomendacje :-)))))

Drobiazg....

> Czyzbys byl w tajnym jury!!!:-))

A gdzieżby tam. Po prostu obstawiam. :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

19. Data: 2001-10-18 06:48:46

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?Q?Bogus=B3aw_Radzimierski?= napisał(a):

> I tutaj sie z Toba po raz pierwszy nie zgadzam :-))
> Nie sadze ze mozna czerpac wiedze z "Magii Ogrodow"

Oj, czuć mi tu hipokryzjš..... :-)

> Przedstawicielem magii jest praestigiator-czyli demonstrator sztuczek.
> Jak sama nazwa wskazuje "Magia Ogrodow" zajmuje sie ogrodami wirtualnymi

No, no! Prywatny ogród botaniczny to rzeczywistość wirtualna???
Wreszcie (wybacz kolokwializm) sprawa się rypła.... :-(
Pozdrawiam smutno
Zawiedziony Janusz

20. Data: 2001-10-18 08:16:07

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>Moze nalezaloby rozmawiac z konkurencja :-)))

No i tu, jesli starczy mi zapalu, bede mial niespodzianke po zakonczeniu
obecnego konkursu. Pewne ksiazki o ochronie np roslin iglastych sa juz
przyobiecane...

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski