Tozsamosc kasztana

21. Data: 2003-03-10 21:14:16

Temat: RE: Tozsamosc kasztana
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of agrest

> No to ja Was zmarwie moze, bo to nie to. Za Chiny ludowe.
> Postaram sie jutro o zdjecie.
>
> A(grest)

A komu chcesz je wysłać, bo na pl.rec.ogrody. to raczej niemożliwe.:-)
:-) Bogusław

22. Data: 2003-03-10 21:51:56

Od: "agrest" <n...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBECEPJDJAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...
> A komu chcesz je wysłać, bo na pl.rec.ogrody. to raczej niemożliwe.:-)
> :-) Bogusław
>
> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

Nie zamiarowalam przesylac, tylko ewentualnie podeslac linka.
Ale to juz wsio rawno.

A(grest)

23. Data: 2003-03-11 07:03:15

Temat: Odp: Tozsamosc kasztana
Od: "Ktarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:017a01c2e737$c091e6c0$6b484cd5@d3h6c1...

Moja córa ma ponad dwa lata, czasem zdaży się jej jeszcze zsiusiać w nocy,
więc na wszelki wypadek zakładam jej na noc pieluchę tetrową. Sauromatum
śmierdzi mniej więcej tak, jak ta zsiusiana od pielucha.
Kaśka

24. Data: 2003-03-11 11:42:40

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> więc na wszelki wypadek zakładam jej na noc pieluchę tetrową. Sauromatum
> śmierdzi mniej więcej tak, jak ta zsiusiana od pielucha.
:)
swietna roslinka komus na prezent
hehe
naprzyklad dla Tesciowej....
i pozniej tylko dopytywac sie przy kazdej okazji:
- a co mamusia zrobila z tym kwiatkiem ode mnie
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

25. Data: 2003-03-11 13:16:31

Od: "Ktarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:005501c2e7bb$e9d75860$ec7c63d9@d3h6c1...

A jak teściowa się nie zorientuje, to możesz zapytać się dlaczego u mamusi
tak brzydko pachnie. A na poważnie to ono tak długo nie rozsiewa tej woni,
ja po kilku dniach przynosłam je z piwnicy i jeszcze zdążyłam nacieszyć się
urodą kwiatka, bo mimo, że śmierdzi jest bardzo ładny.
Pozdrawiam, Kaśka

pnącza
Zabojcze kosiarki
Re: Potrzebuję porady dotyczącej rozsady :)
Kto "rządzi" zielenią ??? , czyli ad "Obrazek z mojego miasta"
Zyczenia dla Pan!