Warszawa/Żabieniec - 8.12.2001?

1. Data: 2001-11-15 23:49:32

Temat: Warszawa/Żabieniec - 8.12.2001?
Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co Wy na to, żeby spotkanie odbyło się 8.12 w sobotę, a nie 7.12 w piątek -
myślę oczywiście przede wszystkim o sobie, bo w piątek pracuję (do 17:30),
ale może większości też by to bardziej odpowiadało, a przynajmniej nie
robiło różnicy?

Saulo

1. Data: 2001-11-16 10:01:21

Temat: Re: Warszawa/Żabieniec - 8.12.2001?
Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" > Co Wy na to, żeby spotkanie odbyło się 8.12 w sobotę, a nie 7.12
w piątek -
> myślę oczywiście przede wszystkim o sobie, bo w piątek pracuję (do 17:30),
> ale może większości też by to bardziej odpowiadało, a przynajmniej nie
> robiło różnicy?

Saulo ..... przeciez mozemy zaczac od piatku ....... kto powiedzial ze to ma byc
tylko jedna noc
;-))))))))

Oliwia

1. Data: 2001-11-16 10:48:58

Od: "Grzegorz Malicki" <g...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oliwia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
a nie 7.12 w piątek -

> Saulo ..... przeciez mozemy zaczac od piatku .......
> kto powiedzial ze to ma byc tylko jedna noc

Wow ! To sie bedzie dzialo. Moja chec uczestnictwa
w tym wydarzeniu stale rosnie. Poniewaz mam blisko,
to moge wpasc i wypasc, jesli bede zanadto odstawal
od towarzystwa :-(
Mam nadzieje, ze zostane zaproszony.

Pozdrawiam,
Grzegorz Malicki
G...@m...com

1. Data: 2001-11-16 11:43:26

Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w tym wydarzeniu stale rosnie. Poniewaz mam blisko,
> to moge wpasc i wypasc, jesli bede zanadto odstawal

Jestes juz wpisany na liste! wiec nie mozesz nieprzyjsc!

odsylam do http://www.psphome.htc.net.pl/ O UŻYTKOWNIKACH -> Warszawa 2001 - 2 !!!!!!

Oliwia

1. Data: 2001-11-16 12:04:22

Od: g...@i...pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

Hejjejjej!
:-))))
> [...]
> w tym wydarzeniu stale rosnie. Poniewaz mam blisko,
> to moge wpasc i wypasc, jesli bede zanadto odstawal

jeśli ktoś będzie odstawać - to ja! :-/
wiekiem...

;-)

pozdrawiam
agnieszka (guniek)

1. Data: 2001-11-16 12:10:23

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <g...@i...pl> wrote in message
.
> Hejjejjej!
> :-))))

> jeśli ktoś będzie odstawać - to ja! :-/
> wiekiem...
>
> ;-)
>
> pozdrawiam
> agnieszka (guniek)

nadrobisz czym innym...:-)

Saulo (najstarszy z braku eTaTaRa?)

1. Data: 2001-11-16 12:11:36

Od: g...@i...pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

Saulo!
:-))))))

> nadrobisz czym innym...:-)

no jasne... zrobię kanapki ;-)

> Saulo (najstarszy z braku eTaTaRa?)

waćpan kpisz, czy o drogę pytasz?
oj wy "staruszkowie" heh
:-))))))))

pozdrawiaki
a-guniek

1. Data: 2001-11-16 12:18:52

Od: "Straus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <g...@i...pl> napisała:

> jeśli ktoś będzie odstawać - to ja! :-/
> wiekiem...
>
> ;-)

Kurcze, kusisz. Waham sie czy jechac. Widze, ze to moze byc jedyna
okazja w tym roku, zebym mogl popatrzec kobiecie prosto w oczy bez
schylania sie ;-)))

Pozdrawiam
Straus

p.s. goraco pozdrawiam rowniez wszystkie malutkie
wlascicielki wysokich obcasow i butow na koturnach ;-))

1. Data: 2001-11-16 13:39:16

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Saulo!
> :-))))))

> no jasne... zrobię kanapki ;-)

e tam kanapki - myslalem raczej o pizzy :)))

gunku - wdziekiem i swiezoscia rozkwitajacej rzodkiewki nadrobisz :-)

> waćpan kpisz, czy o drogę pytasz?
> oj wy "staruszkowie" heh
> :-))))))))

qrde guniek - moglbym byc prawie Twoim ojcem :-))

> pozdrawiaki
> a-guniek

Saulo

1. Data: 2001-11-16 14:26:01

Od: "Grzegorz Malicki" <g...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> Hejjejjej!
> :-))))
> jeśli ktoś będzie odstawać - to ja! :-/
> wiekiem...
To chyba nie powinno stanowic przeszkody ?
Zalezy na ile lat sie czujesz ! Ja sie czuje jak bym
mial pare lat mniej niz mam i ponoc sie tak
zachowuje i wygladam - widac niezdarzylem
dorosnac.
Zreszta wydaje mi sie, ze na takim zlocie bedzie
spora rozpietosc wiekowa.
Kobieta dodatkowo moze zupelnie bezkarnie
(czego czasem im troche zazdroszcze) modyfikowac
swoj wyglad za pomoca stroju, makijazu i takich tam
innych.

Pozdrawiam,
Grzegorz Malicki
G...@m...com