Wkolo tylko slysze: jak sie pozbyc... a ja bym chcial odwrotnie :)

1. Data: 2001-02-13 21:58:43

Temat: Wkolo tylko slysze: jak sie pozbyc... a ja bym chcial odwrotnie :)
Od: "Piotr Poznanski" <P...@s...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Tyle tu postow o pozbywaniu sie mchow (uklon w strone wielbicieli
trawniczkow :) a ja bym wlasnie zamiast trawy chcial piekne, rozlegle
polacie
poduchowatych, soczystozielonych, najchetniej przez 360 dni w roku,
mchow :)

Czy ktos ma jakies doswiadczenia w tej materii? Wszelkie sugestie mile
widziane :)

Pozdrawiam serdecznie,
Piotr Poznanski

2. Data: 2001-02-14 15:50:40

Od: "agn." <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Poznanski <P...@s...org.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:96camb$kqh$...@n...tpi.pl...

... a ja bym wlasnie zamiast trawy chcial piekne, rozlegle
> polacie
> poduchowatych, soczystozielonych, najchetniej przez 360 dni w roku,
> mchow :)

Nie chcę być niemiła, ale chyba musisz przerobić ogród na lekkie
bagienko.... Pozdrawiam. Agn.

3. Data: 2001-02-14 17:41:24

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agn. <a...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:96e9jq$u3$...@s...icm.edu.pl...
[...]
> Nie chcę być niemiła, ale chyba musisz przerobić ogród na lekkie
> bagienko....
8-)))
Nawet na piachu urosną, w trawniku.
Pozdrawiam Jerzy.

4. Data: 2001-02-14 21:39:47

Od: "Piotr Poznanski" <P...@s...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 8-)))
> Nawet na piachu urosną, w trawniku.

No, fakt. Rosnie toto w dosc roznych warunkach i w dosc duzej roznorodnosci
;) Ale tez nie widzialem, zeby mech trawe doszczetnie zagluszyl. A mi sie
wlasnie marzy sam mech, samiusienki :)

> Pozdrawiam Jerzy.

Pozdrawiam,
Piotr

5. Data: 2001-02-14 21:41:23

Od: "Piotr Poznanski" <P...@s...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"agn." <a...@f...onet.pl> wrote in message

> [...]
> >

> ... a ja bym wlasnie zamiast trawy chcial piekne, rozlegle
> >
> Nie chcę być niemiła, ale chyba musisz przerobić ogród na lekkie

Niemila? Alez skad :) Uwazam, ze bagienka sa znacznie ciekawsze od
trawniczkow ;)

Pozdrawiam,
Piotr

6. Data: 2001-02-15 02:14:17

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
A jakie bogactwo roslin na takim bagienku.
Storczyki gruntowe (Dactylorhiza)
Rosliny owadożerne (Sarracenia)
Piekne pelniki(Trollius)
Nie wspomne o naszych rodzimych przylaszczkach (Hepatica) i pierwiosnkach
ktore wprost uwielbiaja takie warunki,moglbym tak wymieniac do rana,oooooo
to juz rano!!!!!!
Pozdrawiam,Bogusław Radzimierski

Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

7. Data: 2001-02-15 11:25:52

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Potr Poznanski

> dni w roku,

> Niemila? Alez skad :) Uwazam, ze bagienka sa znacznie ciekawsze od
> trawniczkow ;)
>
> Pozdrawiam,
> Piotr

Nie są to co prawda puszyste dywany, ale miłe zazielenienie
skałek w moim skalniaku osiągnęłam smarując je kefirem :-)

Po tygodniu miałam już wiekowe głazy narzutowe obrośnięte
mchem.

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

8. Data: 2001-02-15 11:38:54

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Klient - rzeczoznawcyap - info wrote:
> Nie są to co prawda puszyste dywany, ale miłe zazielenienie
> skałek w moim skalniaku osiągnęłam smarując je kefirem :-)
> Po tygodniu miałam już wiekowe głazy narzutowe obrośnięte
> mchem.

Mchem czy grzybami?

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba :-)

9. Data: 2001-02-15 12:13:39

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Krzysztof Koterba

> Mchem czy grzybami?
>
> Pozdrawiam serdecznie
> Krzysiek Koterba :-)

No więc własnie mchem. Pomysł zaczerpnięty z "Muratora", nie
pamiętam który numet i rok, bo to dawno było.

10. Data: 2001-02-18 18:25:47

Od: "agn." <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Teraz to ja już chyba nie mam wyjścia i sama muszę mój "ogromny" (jakieś 3
m2) ogród przerobić na bagienko. choćby ze wzgędu na te storczyki - w domu
rosną jak głupie, może się i w ogródku udadzą..... może wyrosną wielkie i
pachnące.... tylko coś mi moich krokusików żal... A CO Z KOMARAMI?????
Pozdrawiam wszystkich miłośników bagienek. Agn.

Użytkownik Bogusław Radzimierski <p...@n...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:N...@n...com.pl

robaki w fasoli
żywopłot z dzikiego bzu