Wrocław przypomnienie

21. Data: 2002-05-29 21:50:56

Temat: Re: Wrocław - sprawozdanie
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym alboście zdjec dokładnie nie ogladali albo sie tak
zastanawiacie i
> zastanawiacie ze nikt nic nie pisze - ostatnie zdjecie w sprawozdaniu w
> sapijaszonecie jest zatytułowane ZAGADKA!
> http://www.sapijaszko.net/wroclaw/zagadka.jpg Cały czas czekamy na
> odpowiedzi - właściwie przede wszystkim ze Wzniesien Łódzkich :-)

Czy to jest pytanie konkursowe?
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

22. Data: 2002-05-29 22:12:18

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message
> Czy to jest pytanie konkursowe?
> ;-)
> Pozdr. Jerzy Nowak

Może być konkursowe - jak wygram program do ogrodów to wezme tylko jeden bo
mam jeden ogród - resztę ogrodów z programu mogę przekazać temu co
odgadnie - oczywiście po sprawdzeniu że odgadujący nie hoduje (to dla
takiego byłoby za łatwe) :-)

Boguś BoG

23. Data: 2002-05-30 07:23:15

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>http://www.sapijaszko.net/wroclaw/zagadka.jpg Cały czas czekamy na
>odpowiedzi - właściwie przede wszystkim ze Wzniesien Łódzkich :-)

Pozdrawiam
Boguś BoG

Szukalem ,biegalem ,sfotografowalem 100% Wzniesien i Uniesien Lodzkich
Takiej rosliny nie znalazlem ,podejrzewam Was o zmowe lub fotomontaz.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień i Uniesien Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

24. Data: 2002-05-30 07:37:26

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> wrote in message
czny.pl...

> [...]
> Takiej rosliny nie znalazlem ,podejrzewam Was o zmowe lub fotomontaz.
> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień i Uniesien Łódzkich.

No to rzeczywiście jak nie ma u Ciebie to właściwie nie istnieje ;-) Był
taki filozof który mówił/pisał, że jak zamykamy oczy to świat przestaje
istnieć.
Musze szybko jechać na wieś bo mi działka zniknie.
Boguś BoG

25. Data: 2002-05-30 08:45:59

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> writes:

> Czy to jest pytanie konkursowe?

Tak. O, właśnie, zwycięzca otrzymuje bilety wstępu do Ogrodu
Botanicznego i Ogrodu Japońskiego we Wrocławiu...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz pewien poeta-chimeryk
Napisał tragiczny limeryk.

26. Data: 2002-05-30 21:05:23

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> Iwonka, trochę zapomniałaś o tych wszystkich pytaniach na które odpowiadałem
> "nie mam zielonego pojęcia"

ale się krygujesz ;)
mieszczą się one w konwencji grupy pl.rec.ogrody, odpowiedzi masz
opanowane do perfekcji :)

pozdrawiam
Iwona

coś żre pomidory, a obok winorośl