Zakwitają skalnice

1. Data: 2001-04-02 06:56:16

Temat: Zakwitają skalnice
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Melduję, że otrzymane rok temu od Bogusława skalnice zaczynają
kwitnąć.
Pierwsza zaczęła biała, według etykietki Cordula.
Lada dzień zakwitnie druga o kwiatach chyba żółtych.
Niniejszy meldunek wysyłam aby zapewnić ofiarodawcę że jego
podarki nie uległy zmarnowaniu.
Krzysztof

2. Data: 2001-04-02 08:56:11

Temat: Re: Zakwitają skalnice
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk wrote:
> Melduję, że otrzymane rok temu od Bogusława skalnice zaczynają
> kwitnąć.

Moja 'Boston Spa' kwitnie juz od jakichs dwoch tygodni o czy
zameldowalem jej poprzedniemu wlascicielowi na priva :-)

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba :-)

3. Data: 2001-04-02 20:27:35

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Ciesze sie ze zakwitaja ,a co z milkiem amurskim ?? czyzby nie kwitł .
Pozdrawiam,Bogusław

4. Data: 2001-04-02 20:43:52

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Przykro mi Krzysiu ale nie otrzymałem Twojego meldunku na priva,ale ciesze
sie ze skalnica kwitnie .( i dlaczego tylko jedna ??)
U mnie w ogrodzie szalenstwo kolorow wlasnie z udzialem sklanic.
Wszystko co male to piekne :-)))
Prosze nie przytaczac wyjatkow :-)))
Pozdrawiam Bogusław Radzimierski.

5. Data: 2001-04-03 09:09:11

Od: "Anula" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co tam milki i skalnice. U mnie kwitnie kopytnik! Ach, co za kwiecie! ;-)))
Pozdrowienia, Anula

6. Data: 2001-04-03 09:18:13

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski wrote:
> ... ciesze sie ze skalnica kwitnie .( i dlaczego tylko jedna ??)

Bo S. cochlearis jakos bardziej oporna :-(

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba :-)

7. Data: 2001-04-04 07:09:32

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał:

> Witam.
> Ciesze sie ze zakwitaja ,a co z milkiem amurskim ?? czyzby nie kwitł .
Miłek nie kwitł niestety, dopiero teraz coś tam nieśmiało wychodzi
z ziemi. Pewnie mu nowy właściciel nie odpowiada ;-(
Krzysztof

1 kwietnia - ponuractwo?
Polecam książki o tematyce ogrodniczej...
Do Janusza i nie tylko.
Cięcie świerka na żywopłot formowany
kto wie cokolwoek o iglakach