Zakwitl tulipanowiec

1. Data: 2002-06-07 08:12:47

Temat: Zakwitl tulipanowiec
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Po 10 latach zakwitl po raz pierwszy Liriodendron tulipifera.
Zobaczyc tulipany na drzewie to niesamowite przezycie:-))

Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

2. Data: 2002-06-07 12:53:40

Temat: Re: Zakwitl tulipanowiec
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEIEPGCCAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...
> Po 10 latach zakwitl po raz pierwszy Liriodendron tulipifera.
> Zobaczyc tulipany na drzewie to niesamowite przezycie:-))
(...)

Gratuluję i zazdroszczę.
Pozdrawiam Krycha

3. Data: 2002-06-07 13:17:29

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of krycha

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał

(...)

>Gratuluję i zazdroszczę.
>Pozdrawiam Krycha

Tulipanow czy niesamowitego przezycia :-))

4. Data: 2002-06-07 14:33:14

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Po 10 latach zakwitl po raz pierwszy Liriodendron tulipifera.
> Zobaczyc tulipany na drzewie to niesamowite przezycie:-))

Gratulacje. A zdjęcia gdzie? :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek

PS. Heh, dzisiaj się zastanawiałem, czy takiego nie próbować sadzić,
ale jak wyczytałem gdzieś, że kwitnie po 20 latach, to mi przeszło. A
tu niespodzianka... Sprawę przemyślę raz jeszcze :-)
--
Pewien straszny nikczemnik w Brnie
coraz głębiej w łajdactwa brnie.

5. Data: 2002-06-07 16:35:52

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Grzegorz Sapijaszko

>Gratulacje. A zdjęcia gdzie? :-)

Nikon F70 na Manfrotto juz gotowy do pracy ,tylko dzisiaj wieje i leje :-((

> [...]

>ale jak wyczytałem gdzieś, że kwitnie po 20 latach, to mi przeszło. A
>tu niespodzianka... Sprawę przemyślę raz jeszcze :-)

Tu nie ma co myslec tylko sadzic,jak znajdziesz takiego szczepionego o
pstrych lisciach to po 6 latach spokojnie Ci zakwitnie
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich ukwieconego tulipanami
na drzewie
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

6. Data: 2002-06-07 17:57:46

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 10:12 02-06-07 +0200, you wrote:
>Po 10 latach zakwitl po raz pierwszy Liriodendron tulipifera.
>Zobaczyc tulipany na drzewie to niesamowite przezycie:-))

Gratulacje! Mam nadzieje ze za ok. 11 lat zakwitnie moj (narazie w
marzeniach i planach)

Anka

---
"Blad w mowie i pismie to jak tlusta plama na fotografii Matki, ktora
kochasz." (Janusz Korczak)
---

---
Super promocyjna oferta dla mieszkancow Krakowa
http://www.promocja.kki.pl/radio.html
---

7. Data: 2002-06-07 19:53:32

Od: "mirek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie tulipanowiec tez w tym roku pierwszy raz zakwitł, ale po 3 latach, może
był jakoś szczepiony.......nie mam pojęcia , ale gratulacje, widok cudny :))
mirek
klap
GG 1791262
k...@w...pl

8. Data: 2002-06-10 05:49:03

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBECEAKCDAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> Behalf Of krycha

> Tulipanow czy niesamowitego przezycia :-))
(...)

Bez tulipanów nie byłoby niesamowitego przeżycia. :-)))
A więc zazdroszczę jednego i drugiego.

Pozdrawiam Krycha

9. Data: 2002-06-10 13:29:44

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Po 10 latach zakwitl po raz pierwszy Liriodendron tulipifera.
> Zobaczyc tulipany na drzewie to niesamowite przezycie:-))

Gratuluję. Czytałam, że to wielkie drzewo, ale Ty masz dużo miejsca.
Byłam w piątek w Ogrodzie Botanicznym w Krakowie. Znalazłam tulipanowca i
szukałam kwiatów (zielonkawych), ale mimo, że było to wielkie drzewo, to nie
kwitło, tak, że jesteś lepszy od uniwersytetu.
Majka

10. Data: 2002-06-10 20:58:59

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Majka

> [...]
nie
>kwitło, tak, że jesteś lepszy od uniwersytetu.

Wiesz ,nie bylo to oszalamiajace kwitnienie, ale zauwazalne :-)))
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich. z zauwazalnym
kwitnieciem tulipanowca.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

magnolia soulangiana 'Lennei'
Zjace jedza swierki ???
pepino i inne
Fontanny i rzygacze ogrodowe
SPRZEDAM DZIALKE REKREACYJNA NAD JEZIOREM SLESINSKIM