Zemsta na gipsowym krasnalu

31. Data: 2001-09-27 09:00:55

Temat: Re: Zemsta na gipsowym krasnalu
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Too old... <j...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9osemi$2r5$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> napisał w wiadomości

> odwrotny -
>
> Hmm.Używam od dawna sody (kwaśny węglan sodu) do podnoszenia pH w swoich
> zbiornikach - działa .

Czyli moja pamiec juz szwankuje ;-)
Pozdrawiam
Grzegorz

32. Data: 2001-09-27 11:05:11

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm. "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> napisał w

> Czyli moja pamiec juz szwankuje ;-)

Moja też bo nie pamiętałem,że to uwodniony siarczan wapnia.Wobec tego
szczerze powiem nie wiem jaki może mieć wpływ na glebę .Prawdopodobnie żaden
bo imho jest bardzo słabo rozpuszczalny.

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
j...@p...pl http://republika.pl/jkch1

33. Data: 2001-09-27 18:42:08

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Sadze ze rozkruszenie go nie jest dobrym pomysłem.

Najpierw nalezy zastosowac Kaltreiniger -rozpuszczalnik do brudu
Nastepnie Asoflex-R2M -masa uszczelniajaca (stala wytrzymalosc na dyfuzje)
Pozniej wypelnienie ASO Fugenbunt-twardniejacy hydraulicznie wypelniacz
Nastepny etap to pomalowanie MONOFLEXEM ulepszonym polimerami.
Ostatni etap to zakopac go na stojaco.
Spokojnie doczeka 1000 lat.
Pozdrawiam,Bogusław.

34. Data: 2001-09-27 19:57:05

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozniej wypelnienie ASO Fugenbunt-twardniejacy hydraulicznie wypelniacz
> Nastepny etap to pomalowanie MONOFLEXEM ulepszonym polimerami.
Odpowiedź godna profesjonalisty. ;-)
Pozdrawiam, Jerzy

35. Data: 2001-09-28 08:13:45

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> .Stawia się
> takiego blisko wejścia do domu i jak gosć dzwoni to krasnal się "odzywa" .
> Jest podobno świetna zabawa ,jak się patrzy na zawstydzonego gościa.

Niech wstydzi się ten, dla którego taka zabawa jest świetna.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

36. Data: 2001-09-28 09:04:39

Od: "A Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9osgue$80f$...@s...icm.edu.pl...
> Basiu a może to cię zainspiruje?:
> cyt. "Ocenia się, że we Francji jest ok. pół miliona ogrodowych krasnali.
> Cena poszczególnych modeli waha się od 24 do 140 dolarów. Już od lat Front
> Wyzwolenia Krasnali Ogrodowych kradnie plastykowe figurki z przydomowych
> ogródków i zostawia je w lasach i na polach Francji. Złodziei jak dotąd
> nigdy nie ujęto."
> pozdr/ Jerzy

Myślę jednak, że taki nie pomalowany krasnal miałby mniejsze szanse na
ukradzenie przez nieznanych sprawców. Wychodzi jednak na to,że Basia powinna
go odmalować, co już sugerowałem ;-)))

Antoni Broniak

37. Data: 2001-10-08 18:05:17

Od: "Piotr Poznanski" <P...@s...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in message

> Jerzy <0...@m...pl> napisał(a) w wiadomości:
> <9osgue$80f$1@sunsite.icm.edu.pl>...

> Jeśli inspiracją nazywasz ciarki chodzące mi po plecach...Idzie sobie
> człowiek, normalny, spokojny, od winnicy do winnicy, przypatruje się obłokom
> ("dość głowę podnieść") i delektuje winkiem, a tu bęc! wredny krasnal w
> czerwonym kubraczku i czapeczce. Atak serca murowany.
>
> Pozdrawiam, Basia.

A skoro juz wedrujemy po lasach... Chyba warto przypomniec, ze umiejscawianie
przez tradycje ludowa krasnali pod muchomorami nie jest przypadkowe - nawiazuje
ponoc do praktyk sporzadzania muchomorkowych preparatow halucynogennych , ktore
m.in. powodowaly zaburzenia w ocenie wielkosci - wszystko wydawalo sie male. Tak
wiec, jesli zobaczymy w lesie podejrzanie malego facecika (niekoniecznie w
czerwonej czapce) to nalezy sie zastanowic, czy nie zagryzalismy przypadkiem
muchomorkiem ;) No, i widzicie, ile radosci moze dac gipsowy krasnal: ;>

Pozdrawiam,
Piotr

--
Polskie Towarzystwo Miłośników Orchidei
http://www.storczyki.org.pl

Rozmnazanie Bacopa - bardzo proszę o informacje!
żywopłot
budka na działce
Krasnokwiat
kalifornijka żółknie