ceny iglaków!!!???

1. Data: 2004-04-19 05:57:21

Temat: ceny iglaków!!!???
Od: "Krzysiek" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka dni temu, jadac do rodziny na święta, wstąpiłem do szkółki drzewek i
iglaków (przepraszam za niefachowe określenie ale dopiero od niedawna zaczełem
się tym interesować) i się przeraziłem widząc ceny kilkunastu drzewek niestety
nie pamiętam gatunków ( było napisane po łacinie) na "krzaczeku" o wysokości
20 cm widniała cena 100 pln, 40cm 250 pln, większe kosztowały 400, 650, a
takie ok 2m 900 pln!!!???,
były to gatynki jakich jeszcze nie widziałem, ceny tych powszednich wachały
się w okolicy 40pln.
w pierwssej chwili myślałem że są to ceny za np. 10 sztuk, ale chuyba nie,
niestety nie miałem czasu zapytać się kogoś z obsługi...
a chciałem urządzić sobie piękny ogród...
i co ja teraz zrobie przeciez nie wydam kilku tysięcy...
mam nadzieje że te ceny dotyczyły przynajmniej kilku sztuk....
szkółka ta znajduje się na dolnym śląsku międzi strzegomiem i jaworem.

jak u wasz kształtują się ceny iglaków? gdzie je najtaniej można kupić?
dzięki i pozdrawiam
Krzysiek

2. Data: 2004-04-19 17:20:18

Temat: RE: ceny iglaków!!!???
Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Krzysiek
(...)
> jak u wasz kształtują się ceny iglaków? gdzie je najtaniej można kupić?
> dzięki i pozdrawiam
> Krzysiek

U producenta, z tym że szczepione rzeczy są stosunkowo drogie około 20 zł
za sadzonkę.
:-) Bogusław

3. Data: 2004-04-19 19:58:23

Od: "pak" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

20 pln - to duzo za szcepioną rzecz ? CHYBA żartujesz !

4. Data: 2004-04-19 20:57:57

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> U producenta, z tym że szczepione rzeczy są stosunkowo drogie
> około 20 zł za sadzonkę.

Z tym, że u pewnego znanego producenta pod Wrocławiem, nie dość, że
drożej, to jeszcze część pada...

Pozdrawiam,
Grzesiek, z Korinkiem nie dającym znaku życia.
--
Młoda dama imieniem Klarysa
dosiadała z uśmiechem tygrysa.

5. Data: 2004-04-19 21:25:41

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of pak

> 20 pln - to duzo za szcepioną rzecz ? CHYBA żartujesz !

Nawet nie mam zamiaru, tylko te szczepki to dwuletnie...
:-) Bogusław

mucholowka.... dziwnie sie zachowuje..
cudowna jagoda
Re: Podłośc ludzka nie zna granic:-(