duzur

11. Data: 2002-06-08 05:17:29

Temat: RE: duzur
Od: a...@o...pl (Boguslaw Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Sunnie

>HA HA zapytam tak: Z czego 'zrobic' szybkorosnacy zywoplot?
;)

>Anka

Witam Aniu.
Dlugo myslalem i mam rewelacyjny dla Ciebie zywoplot ,niepowtarzalny w
urodzie :-),gestosci :-)a jaki orginalny.:-)
Z ta szybkoscia to moze nie bedzie do konca tak,ale my pl.rec.ogrodnicy
jestesmy cierpliwi;-)
Twoj zywoplot ,widze go juz oczyma wyobrazni bedzie z i tutaj wez gleboki
oddech,zamkinij oczy
Czy widzisz to co ja:
Syringa meyeri 'Palibin'
Toz to czysty botanik wywodzacy sie z Chin S.meyeri var.spontanea wyjsciowy
gatunek z prowincji Liaoning-tego prawdopodobnie nie dostaniesz ,ale Palibin
tani w kazdej ,no prawie kazdej szanujacej sie szkolce.
Ech,szkoda ze razem nie mozemy go posadzic.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl
p.s.
Zapomnialem dodac ze przepieknie kwitnie,kwiaty pachnace i na dodatek czesto
powtarza kwitnienie.
To ze kwitna juz mlode rosliny to naturalne:-))
Odporny na mrozy ,wprost wymarzony na zywoploty.

12. Data: 2002-06-08 07:54:22

Od: "mirek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fajnie Bogus ale on dorasta do 150 cm. i stop, a jak ktos chce taki np. na
230 cm ????
mirek-
klap
GG 1791262
k...@w...pl
Uzytkownik "Boguslaw Radzimierski" <a...@o...pl> napisal w
wiadomosci news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEOEBDCDAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

13. Data: 2002-06-08 12:38:49

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of mirek

>Fajnie Bogus ale on dorasta do 150 cm. i stop, a jak ktos chce taki np. na
>230 cm ????
>mirek-

Czyzbys sugerowal ze jak osiagnie wysokosc 150 to juz nie rosnie-chyba to
niemozliwe,zaraz pojde do ogrodu i go zmierze.

-mala przerwa-

Jestem 152 cm po 5 latach.

-dluzsza przerwa- wpadne do kolegi obok

Jestem 192 cm ,mowi ze po 7 latach.:-))

14. Data: 2002-06-08 17:03:12

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 07:17 02-06-08 +0200, you wrote:
>Behalf Of Sunnie
>Witam Aniu.
>Dlugo myslalem i mam rewelacyjny dla Ciebie zywoplot ,niepowtarzalny w
>urodzie :-),gestosci :-)a jaki orginalny.:-)

LO Rany! :)

>Z ta szybkoscia to moze nie bedzie do konca tak,ale my pl.rec.ogrodnicy
>jestesmy cierpliwi;-)

Cos takiego... ;)

>Twoj zywoplot ,widze go juz oczyma wyobrazni bedzie z i tutaj wez gleboki
>oddech,zamkinij oczy
>Czy widzisz to co ja:
>Syringa meyeri 'Palibin' [ciach]

Aaa ha :)
Ale ja nie chce bzu.. :)

Anka

---
"Blad w mowie i pismie to jak tlusta plama na fotografii Matki, ktora
kochasz." (Janusz Korczak)
---

---
Super promocyjna oferta dla mieszkancow Krakowa
http://www.promocja.kki.pl/radio.html
---

15. Data: 2002-06-08 17:03:23

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 14:38 02-06-08 +0200, you wrote:

> [...]
>
>Czyzbys sugerowal ze jak osiagnie wysokosc 150 to juz nie rosnie-chyba to
>niemozliwe,zaraz pojde do ogrodu i go zmierze.

No to faktycznie szybko rosnie :).
Masz cos tak olbrzymiego w swoim ogrodzie? ;)

Anka

---

16. Data: 2002-06-08 17:43:50

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBECEAHCDAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...
> Janusz z Darkiem przystapili do szturmu,

A co to za szturm???? Toś chyba dobrodzieju żadnego przyzwoitego szturmu
jeszcze nie przeżył . :-)))
Z uprzejmości zadałem pytanie byś się w ten deszcz nie zanudził całkiem....
:-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

17. Data: 2002-06-08 19:18:27

Od: a...@o...pl (Boguslaw Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Sunnie

>Aaa ha :)
>Ale ja nie chce bzu.. :)
Anka

Ja tez, ale ten jest inny,niepowtarzalny:-)
Widzialas go ???
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesien ?odzkich.
Bogus3aw Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

18. Data: 2002-06-10 07:16:04

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

chce podziekowac Naszemu Dyzurnemu za ofiarne wypelnienie obowiazkow.
Podsumowujac dyzur uwazam za udany. Na wszystkie pytania Nasz Dyzyrny
znal odpowiedzi. Niestety nie na wszystkie pytania
potrzebujacym odpowiedzial.
Bylo b. milo.

Pozdr.

D.P.

19. Data: 2002-06-10 08:08:27

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał:

> No wiesz a jak bym Ci obiecal np:
> Orchis mascula :-))

Miło, ale nie zasłużyłam, sam dałeś sobie radę z tą czeredą :-) I ile pytań
znalazło odpowiedzi! Proszę o częstsze dyżury.

Pozdrawiam, Anula :-)

20. Data: 2002-06-10 11:11:44

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 21:18 02-06-08 +0200, you wrote:

>Behalf Of Sunnie

>Ja tez, ale ten jest inny,niepowtarzalny:-)
>Widzialas go ???

W sumie chyba nie :)

Anka

---
[...]