komary

31. Data: 2002-09-12 08:30:23

Temat: Re: komary
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Irek Zablocki" <i...@w...de> writes:

> Mam gdzies testy srodkow na komary. Interesuje Towarzystwo?

Dawaj. Bo mnie nie gryzą jedynie wtedy, gdy mój brat znajduje się dwa
metry ode mnie -- wtedy lecą na niego. A że taka sytuacja (z Bartkiem)
zdarza rzadko, to sam rozumiesz...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Były trzy Lizy. Raz a'propos Liz
Powiedział ktoś na Akropolis:

32. Data: 2002-09-12 08:47:34

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Irek Zablocki" <i...@w...de> wrote in

> Mam gdzies testy srodkow na komary. Interesuje Towarzystwo? Sam uzywam
> z powodzeniem Autan Family Milch Bayeru. I dziala. Moge spac i
> ogrodniczyc w spokoju.

Testy interesuja. Autan nie dziala.
Krew sie konczy.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

33. Data: 2002-09-12 09:46:17

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> "Irek Zablocki" <i...@w...de> wrote in

> Testy interesuja. Autan nie dziala.
> Krew sie konczy.

Pij piwo i łykaj drożdże. Cos zadziała ;-)

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

34. Data: 2002-09-12 09:53:57

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pij piwo i łykaj drożdże. Cos zadziała ;-)

Z drożdżami świeżymi to lepiej ostrożnie.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

35. Data: 2002-09-12 10:04:06

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Z drożdżami świeżymi to lepiej ostrożnie.
> ;-)

Nie świeże,tylko w tabletkach - to są drożdże browarniane.

36. Data: 2002-09-12 12:10:25

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Too old..." <j...@p...pl> wrote in news:alpob5$k93$1@news.tpi.pl:

> Nie świeże,tylko w tabletkach - to są drożdże browarniane.

Wszystko jedno, drozdze nawet smakuja, ale nie dzialaja na komary.
Po piwie mi sie nie chce pracowac :-), a ja chce cos zrobic w ogrodzie!
Dobrze, ze dzisiejsza noc byla zimna, to troche je w rozmnazaniu zastopuje.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

37. Data: 2002-09-12 12:58:04

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:

> Dobrze, ze dzisiejsza noc byla zimna, to troche je w rozmnazaniu
> zastopuje.

No i jak tu pogodzić jedno z drugim? U nas jeszcze dużo pomidorów na
dojrzenie czeka, jak noce zimne będą, to nie pozostanie nic innego,
jak zielone sałatki (tfu!) z nich robić. A i papryka jeszcze jakiś
czas na ostateczne wybarwienie się potrzebuje...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Protazy, co żył w Nowogrodzie,
Miał cztery metry we wzwodzie.

38. Data: 2002-09-12 13:00:51

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Too old..." wrote:

> Nie świeże,tylko w tabletkach - to są drożdże browarniane.

Łykam, windows pomaga :-(
Krycha&Co(ty), donna mafiosa di mangiare gatte

39. Data: 2002-09-12 14:30:28

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Krystyna Chiger

> Krycha&Co(ty), donna mafiosa di mangiare gatte

Czy to ma związek z polentą :-)
Bogusław R.- oszczędzający stopkę aby się nie wypaliła.-jak inne:-)

40. Data: 2002-09-12 14:30:29

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Of Grzegorz Sapijaszko

> [...]
> jak zielone sałatki (tfu!) z nich robić. A i papryka jeszcze jakiś
> czas na ostateczne wybarwienie się potrzebuje...

Na Wolę zabierz -grupa potrafi, przy okazji derenia byś odebrał:-()
Bogusław R. osz........ s..... :-)

borowki brusznice
Ktokolwiek widział ktokolwiek wie
sasiad ... ;-)