lewizje

11. Data: 2002-12-17 16:01:20

Temat: RE: lewizje
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

(...)
> L. tweedyi to już inna bajka. Na razie mogę ją podziwiać jedynie w
> internecie. Bez wątpienia jest najładniejsza, ale i nieosiągalna,
> na razie,
> dla mnie. Tak na marginesie, to można ją dostać jedynie u bardzo
> zaawansowanych kolekcjonerów i żadne szkółki jej nie produkują. Czy mam
> rację?
>
> Pozdrawiam, Kaśka

W Czechach bez problemu, w Polsce raczej trudna do nabycia.
:-) Pozdrawiam, Bogusław

12. Data: 2002-12-17 16:01:20

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski

> Pooglądałem sobie te "lewizny" i nawet mi pasują. Bo suchego klepiska ci u
> mnie dostatek.
> Sadzonki są dostępne jakoś łatwo czy moze siać to trzeba?
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Sadzonki kwitnące gdzieś po 2 zł za sztukę, jak przyjedziesz wiosna to po
1 zł Ci załatwię:-)
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

13. Data: 2002-12-17 16:31:23

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Krystyna Chiger

> Jakoś mi umknęło - to suche ma być w cieniu, czy w słońcu?
> Suchych miejsc mam sporo, mogę wybierać :-)
>
> Krycha&Co(ty)

U mnie rosna od strony wschodniej z lekkim wskazaniem na południe:-)

14. Data: 2002-12-18 08:47:37

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

> To suche ma być osłonęte przed południowym słoneczkiem

Dziękuję, to na wiosne szukam lewizji - może coś, poza jednym
z rozchodników, zechce wreszcie rosnąć pod lipą :-)

Krycha&Co(ty)

15. Data: 2002-12-18 08:50:55

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski wrote:

> U mnie rosna od strony wschodniej z lekkim wskazaniem na południe:-)

Czyli jednak słońce mają? Cień tylko od południowego zachodu?

Krycha&Co(ty) lekko zdezorientowana

Kto rano wstaje...
Witam serdecznie wszystkich grupowiczów
cięcia