mądre słowa

11. Data: 2004-10-24 12:05:48

Temat: Re: mądre słowa
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie byłabym pewna czy to jest powód do radości.
> Na początku mój mąż też bardzo chciał pokazywać jak to powinno wygladać.

> Pogodził się z tym, że na czymś znam się lepiej i odpuścił.

> Pozdrawiam
> Marta

Ale jak na razie jest ze mną zgodny że trawnika można więcej uszczuplić
... a zresztą kiedy to "baba nie mogła poradzić sobie z chłopem" ;-) Ja się
tam do jego komputerów nie wtrącam :-)

Serdecznie Miłka

12. Data: 2004-10-24 12:26:53

Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości

> Ja daze do tego, zeby w ogole cos roslo :)
> Chwast czy nie chwast, to sprawa umowna, a roslina zawsze ciekawa.
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea

Popieram :)))

pzdr zdecydowanie Kuleczka

13. Data: 2004-10-24 13:46:46

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisał:

> Ale jak na razie jest ze mną zgodny że trawnika można więcej uszczuplić
> ... a zresztą kiedy to "baba nie mogła poradzić sobie z chłopem" ;-)

Cytując byłego premiera: prawdziwego mężczyznę poznać po tym jak kończy
a nie jak zaczyna;-)

Mój umiał się wycofać z honorem i klasą:-) i za to między innymi go
szanuję:-)

Pozdrawiam
Marta

14. Data: 2004-10-24 17:57:38

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kibicuję za Wami.Zostawcie chłopom ministerstwo wojska
> i sportu,niech się chłopcy bawią.Resztę bierzcie w swoje
> ręce.
> Mirzan

Na Mirzana zawsze można liczyć ... On jest jak nasz_człowiek ;-)

Serdecznie Miłka

15. Data: 2004-10-24 20:02:14

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Teresa napisał:

> Marto nawet nie wiesz jak bardzo się z Tobą zgadzam.
> Podpisuje się pod Twoim postem.

Cieszę się:-)

Pozdrawiam
Marta

16. Data: 2004-10-24 20:09:04

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Marto nawet nie wiesz jak bardzo się z Tobą zgadzam.
> Podpisuje się pod Twoim postem.
>
> Pozdrawiam TeresaR

Gratuluję fajnego tematu....
:-) Bogusław

17. Data: 2004-10-24 20:39:50

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Teresa

> Mamy następne poparcie ??
>
> Pozdrawiam TeresaR

Tak to odczytałaś...
:-) Bogusław

18. Data: 2004-10-24 20:57:06

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

19. Data: 2004-10-24 21:19:16

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:MMEMJPKDMAKBPLAFKFBNAEHNCFAA.radzimierski@toya.
net.pl...
> (...)

> Gratuluję fajnego tematu....
> :-) Bogusław

Mamy następne poparcie ??

Pozdrawiam TeresaR

20. Data: 2004-10-24 21:42:01

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Teresa wrote:

> Przepraszam znowu komputer robi mi kawały
>
> Pozdrawiam TeresaR

Hi hi, dobry sposób na szerokie poparcie, gdyby Beger go znała :-D

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

nowy program