oddam w dobre ręce

41. Data: 2004-04-17 15:37:09

Temat: Re: oddam w dobre ręce
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata Klecka napisał:

> Deklaruję się, dorzucaj :))

Tak pomyślałam po mailu od Gosi - skoro to ma być dla dzieci
pokrzywdzonych przez los, niech chociaż ogród piękny mają.

Jeśli każdy z nas przywlecze na spotkanie trzy doniczki x 30 osób
to będzie 90 roślin.
Gosia nie ma chyba dużego doświadczenia, nie muszą to być przecież
rarytasy tylko coś co jest łatwe w uprawie.

To co ogrodnicy przywleczecie;))?

Pozdrawiam
Marta

42. Data: 2004-04-17 16:29:49

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| Gosia nie ma chyba dużego doświadczenia, nie muszą to być przecież
| rarytasy tylko coś co jest łatwe w uprawie.

Słoneczniczki szorstkie, języczkę Przewalskiego, floksy wiechowate, irysy
bródkowe, astry, dzielżany, może jeszcze trochę krwawników kichawców.
Zobaczę, ile wlezie do
samochodu.

Pozdrawiam, Basia.

43. Data: 2004-04-17 16:51:31

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> Słoneczniczki szorstkie, języczkę Przewalskiego, floksy wiechowate, irysy
> bródkowe, astry, dzielżany, może jeszcze trochę krwawników kichawców.
> Zobaczę, ile wlezie do
> samochodu.

A moze jeden mały słoneczniczek dodatkowo Ci sie zmieści?
Taki w kubeczku po jogurcie;-)))

Będę się uśmiechać wdzięcznie:-D

Pozdrawiam
Marta

44. Data: 2004-04-17 19:29:04

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| A moze jeden mały słoneczniczek dodatkowo Ci sie zmieści?
| Taki w kubeczku po jogurcie;-)))
|
| Będę się uśmiechać wdzięcznie:-D

Ależ proszę Cię bardzo. Jest przecież jeszcze przednie siedzenie;-)

Pozdrawiam, Basia.

45. Data: 2004-04-17 22:09:49

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ proszę Cię bardzo. Jest przecież jeszcze przednie siedzenie;-)

:-)))
To się szczerzę;-)))

Pozdrawiam
radośnie
Marta

46. Data: 2004-04-18 16:53:30

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To się szczerzę;-)))
>
> Pozdrawiam
> radośnie
> Marta

Módl się, abyśmy trafili do Kokotowa.
Nasiona dyń ozdobnych przywiozę.
Czy tykwę także chcesz ?

Pozdrawia sensacyjnie boletus

47. Data: 2004-04-18 17:06:01

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus napisał:

> Módl się, abyśmy trafili do Kokotowa.

A dlaczego macie nie trafić?:-)))
Mogę dac numer swojego tel. komórkowego na wszelki wypadek.

> Nasiona dyń ozdobnych przywiozę.
> Czy tykwę także chcesz ?

A poradzę sobie z uprawą?
W kwesti dyń to będzie moja inicjacja;-)

Pozdrawiam
Marta

48. Data: 2004-04-19 11:23:07

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Ewa Szczę?niak
(...)
> Czy ktos moze chce Viola sororia 'Albiflorus' i 'Freckles'? Albo
> Helichrysum arenarium? Bo sie mi nasialo jak dzikie, a szkoda mi ich na
> kompost..
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Interesuje mnie Helichrysum arenarium, jakby Sapiajszkowie przy ukazji
Ciebie odwiedzili, to z sadzonki bym skorzystał
:-) Bogusław

49. Data: 2004-04-19 15:07:14

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> wrote in

> To co ja miałam? Kupiłam 'Freklesa', był piękny kropkowany na
> niebiesko, a teraz mam pól ogrodu czysto białego, którego nigdy nie
> kupowałam. Po kropkowanym słuch zaginął :(.

Hmm.. to ja nie wiem :-). Moje ciapciane sa az milo i sieja sie lepiej niz
biale.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

50. Data: 2004-04-19 15:44:02

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

> Zasadniczo to nad tym piegowatym zastanawiałam się, czy nie kupić.
> Czyli jeśli masz sobie kompostownik tym zarzucać - to bardzo chętnie!
> Białeo mam, ale chyba odorata, nie sororia (jakieś różnice?) Kwitnie
> teraz, a motylkowaty później i ma takie jakby kłącza? Czy coś innego?

Motylkowaty kwitnie +/- o tydzien pozniej niz wonny, ale moga sie
terminy nalozyc. Ogolnie kwiat sororia jest b-j wyciagniety na
szerokosc, a platki sa b-j okragle, wonny jest mniejszy i wyciagniety w
pionie :-)

> W ogóle to wiążę wielkie nadzieje z tym, że rozpoznasz mi pewną trawę.
> Czeka na Kokotów. A jak już będzie wiadomo, co to takiego, to można
> posadzić:-)

No, mam nadzieję, ze rozpoznam, niekwitnace sa dosyc... hm..
problematyczne?
Pozdrowienia - Ewa Sz.

Re: oddam w dobre ręce
RE: oddam w dobre ręce
Odp: mucholowka.... dziwnie sie zachowuje..
Re: jak smakuje labrusco?
Re: Spotkanie - Kokotów