pnącza

11. Data: 2003-03-10 14:51:55

Temat: Re: pnącza
Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b4i5l1$fij$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Niestety :-(((... kupiony jako zolty okazal sie byc ...
> pomaraczowo-czerwonym :-)
> A Ty ?

Mam, podobno, bo ten co ma być żółty jeszcze nie zakwitł. Jedno
mogę powiedzieć, ma o wiele jaśniejsze liście niż ten
pomarańczowoczerwony. Więc może? ;-)
Jeśli dobrze pamiętam, to widziałam chyba u Bogusława, ale nie
pamiętam czy już kwitł.

Z pozdrowieniami, Maria

12. Data: 2003-03-10 16:44:43

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Maria Maciąg

> Jeśli dobrze pamiętam, to widziałam chyba u Bogusława, ale nie
> pamiętam czy już kwitł.
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Powiedzmy że kwitnienie było zauważalne :-)
:-) Bogusław

13. Data: 2003-03-10 17:04:54

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
Trzeciego roku zakwitl - tu sie pochwale :-)
> http://www.best-dog.net/acubenes/galeryjka/ogrod6.ht
ml
> Sprobuj moze na ten sezon posiac jakies jednoroczne pnacza ;-)
>
> Pozdrawiam
> Asia

Asiu zauważyłaś, że Twoje powojniki są bardzo "patriotyczne"? to tak specjalnie, czy
przypadek?

Pozdrawiam

Marta

14. Data: 2003-03-10 17:14:28

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski

> Ładny ten milin. :-))
> Słońca on potrzebuje, czy w półcieniu też będzie?
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
Słońca, słońca, a najlepiej południowej ściany :-)
:-) Boguław

15. Data: 2003-03-10 17:42:26

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEGEOHDJAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> Powiedzmy że kwitnienie było zauważalne :-)
> :-) Bogusław

Widzisz Asiu? Już wiemy gdzie jest żółty, a to prosta droga do
sukcesu, bo pędy ukorzeniają się nawet same ;-)

Maria

16. Data: 2003-03-10 17:45:55

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote in message
8...

> Zapraszam do Wroclawia :-)
> Z okna w pokoju widze Instytut Zoologii, na ktorym rosnie milin. Doszedl
> juz do dachu, a budynek ma parter i cztery pietra, takie solidne,
> wystawowe, czyli min. 4 m do sufitu.
> Milin kwitnie co roku, rurek ma pelno wszedzie :-)

Czy mi się wydaje, czy na Akademii Rolniczej, gdzieś w rejonach weterynarii,
też piękny okaz rośnie?

Pozdrawiam, Basia.

17. Data: 2003-03-10 17:57:30

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Maria Maciąg

> Widzisz Asiu? Już wiemy gdzie jest żółty, a to prosta droga do
> sukcesu, bo pędy ukorzeniają się nawet same ;-)
>
> Maria

Przywiozłem go wiele lat temu z Czech, rośnie słabo w przeciwieństwie do
pomarańczowego, ale czy te kwiaty żółte są, to mam mieszane uczucia :-)
:-) Bogusław

18. Data: 2003-03-10 19:32:07

Temat: Odp: pnącza
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEEEOJDJAA.abies@ogrod-bot
aniczny.pl...

> Słońca, słońca, a najlepiej południowej ściany :-)

No to po milinie :-(
Południowe ściany są przeznaczane dla szlachetniejszych roślin. :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

19. Data: 2003-03-10 19:37:37

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Przywiozłem go wiele lat temu z Czech, rośnie słabo w przeciwieństwie do
> pomarańczowego, ale czy te kwiaty żółte są, to mam mieszane uczucia :-)

Odbieranie człowiekowi nadziei, to rzecz wielce przykra :-(.
Cieszyłam się na te żółte kwiaty. W jednym się zgadzamy - mój ten
drugi (niby żółty) milin też marnie rośnie. To tak jak koreanka,
która jest ze mną już chyba 8-9 lat (przewiozłam z poprzedniego
ogrodu) i nie ma nawet 1 m wysokości. One tak mają, czy nie
podoba jej się u mnie?

Maria

20. Data: 2003-03-10 19:45:45

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Maria Maciąg

> Odbieranie człowiekowi nadziei, to rzecz wielce przykra :-(.
> Cieszyłam się na te żółte kwiaty.

Wiesz Mario my mężczyźni inaczej odbieramy kolory, moja żona twierdzi że on
jest żółty-nie będę się spierał.

> [...]
> która jest ze mną już chyba 8-9 lat (przewiozłam z poprzedniego
> ogrodu) i nie ma nawet 1 m wysokości. One tak mają, czy nie

Powinnaś być dumna , masz prawdziwą koreankę, a nie jakąś tam A.x
arnoldiana :-(
Te prawdziwe tak rosną :-
Skąd ją zdobyłaś-dzisiaj to unikat :-)
:-) Bogusław pod wrażeniem drugiej prawdziwej koreanki.

Zabojcze kosiarki
Re: Potrzebuję porady dotyczącej rozsady :)
Kto "rządzi" zielenią ??? , czyli ad "Obrazek z mojego miasta"
Zyczenia dla Pan!
kiedy sadzić tuje??