po spotkaniu

21. Data: 2003-05-18 07:13:33

Temat: Re: po spotkaniu
Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:008201c31cd4$6e7c7300$e87c63d9@d3h6c1...

> hehe
> a jestes pewna
> ze jest to winorosl a nie topinambur
> ?
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Zmąciłeś mój błogi spokój :-).

Z pozdrowieniami, Maria

22. Data: 2003-05-18 08:59:48

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grażynie i Bogusławowi, którzy jeszcze grupowiczów goszczą, dziękuję za miłe
przyjęcie. :-)
Iwonie i Grześkowi za troskiliwą opiękę Kaowców :-)
Wszystkim obecnym grupowiczm dzękuję za wspólnie spędzony czas :-)

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

23. Data: 2003-05-18 09:35:57

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Nazwa brzmi: Hedychium densiflorum

Pozdrawia boletus

24. Data: 2003-05-18 14:11:10

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

25. Data: 2003-05-18 15:03:35

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Tadeusz Smal

> mam w oczach obraz tego buku
> tak sie na niego zagapilem
> ze zrobilem jemu zdjecia
> :(((((
> a ten "placzacy" purpurowy jak sie nazywa
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Fagus sylvatica 'Purpurea Pendula'
:-) Bogusław

26. Data: 2003-05-18 18:09:10

Temat: Re: po spotkaniu - prawie ostatki
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <r...@h...pl> wrote in message
> Grażynie i Bogusławowi, którzy jeszcze grupowiczów goszczą, dziękuję za
miłe
> przyjęcie. :-)

Miłej Gospodyni i Gospodarzowi za przewspaniałe przyjęcie, a grupowiczom za
super sympatycznie spotkanie
dziękuje
Basia.

P.S. Melduję, że dwie ostatnie wiedźmy opuściły Swędów o drugiej po
południu (NIE na miotłach:-))), załapawszy się na dodatkowe i prywatne
oprowadzenie po włościach
Bogusława przez samego Gospodarza prowadzone. Łopatki były w ruchu. Ci, co
nie byli, powinni żałować:-) Szczególnie łupów zupełnie niezwykłych oraz
namiarów na zapomniane w kąciku Trilliumy;-) (łatwo dostępne przez
sztachety....)

P.P.S. Czy może jest ktoś w stanie zidentyfikować bylinowego powojnika
rosnącego w "ogródku Grażyny" - liście i pędy podbiegłe purpurowo?

Pozdrawiam, Basia.

27. Data: 2003-05-18 20:01:49

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Wilki meldujš się pewnie ostatnie(choć wyjechały przedostatnie).
Dojechały szczęsliwie, ale potem roślinki były ważniejsze niż newsy.
Grzechem byłoby zmarnować takie skarby!

Ale do rzeczy!
Gospodarzom dziękujemy za któreś z kolei nadużycie Ich gościnności
i hojności. Tego się słowami nie da wyrazić.
Uczestnikom dziękujemy tak za rośliny, które otrzymaliśmy, jak i za super
miłš atmosferę, którš stworzyliście na Płaskich Wzgórzach.
Byliśmy szczęśliwi, widzšc starych znajomych w dobrej formie,
a także poznajšc, jak mili i sympatyczni sš nowo poznani.
Oby czasu starczyło na więcej takich spotkań!

Pozdrawiamy serdecznie,
Zofia i Krzysztof Wilk

28. Data: 2003-05-18 21:07:43

Temat: Odp: po spotkaniu - prawie ostatki
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...agh.edu.pl...
> Hej!
> Wilki meldują się pewnie ostatnie(choć wyjechały przedostatnie).
> Dojechały szczęsliwie, ale potem roślinki były ważniejsze niż newsy.
> Grzechem byłoby zmarnować takie skarby!

Hej , hej !
My również dziękujemy za gościnę i świętą cierpliwość Gospodarzy, a
wszystkim uczestnikom za sympatyczną atmosferę.
Do domu wróciliśmy świtem bladym i po kilku godzinach snu pojechaliśmy
sadzić rośliny na Woli. Jedno jest pewne ... Boletus jest posadzony (:-))).
Kto wie, może rzeczywiście za parę lat będzie Wola Sumakowa ?
Posadziliśmy miskanta, hyzopa, rutbekie, topinambura i truskawki od Irka Z.
Irku, dziękuję, zrobiłeś mi miłą niespodziankę (:-).
Nie wiem tylko jak to się stało, że wróciliśmy bez winorośli . Jakaś słaba
agitacja była ze strony W.F.W. (:-)

Pozdrawiamy bardzo serdecznie - Jagoda i Sylwek

29. Data: 2003-05-18 21:32:58

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Jagoda

> Do domu wróciliśmy świtem bladym i po kilku godzinach snu pojechaliśmy
> sadzić rośliny na Woli. (....)
>
> Pozdrawiamy bardzo serdecznie - Jagoda i Sylwek

Ja też próbowałem sadzić dzisiaj roślinki, ale jakoś mi nie szło,
posadziłem bylinki od Kaśki :-) i Liliowce od Wiesi, jutro czeka mnie trudny
dzień aby to wszystko posadzić.
Jeszcze raz Wszystkim gorąco dziękuję za prezenty:-)
:-) Bogusław

30. Data: 2003-05-18 21:40:50

Temat: Odp: po spotkaniu
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:007501c31d28$a392a560$fb7c63d9@d3h6c1...

> generalnie to dalem plame
> trzeba mi bylo nazwac jakos chytrze i bajerancko te topinamburki
> i podrzucic skrzynke z nimi miedzy drzewa

A ja świadomie poczęstowałam się tym topinamburem , mówisz że to podstęp?
Jestem coraz bardziej zaniepokojona o przyszłość Woli Jagodowej.

Pozdrawiam serdecznie - Jagoda

PS Tadeuszu po obejrzeniu Twoich zdjęć z czaplami stwierdziłam że jesteś Big
(:-))

Winogrono - problem
kwaiatuszki w trawie
jakie to drzewo ozdobne?