RE: potworny ból głowy

1. Data: 2002-05-14 10:34:30

Temat: RE: potworny ból głowy
Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dajmy neurologowi, ktory leczy pacjentke "szanse" - zaczal slusznie
> od prostszych badan (EEG). Tomograf nie jest szkodliwy, jesli jest
> potrzebny

Witam,
Niektórzy z Was prosili abym dała znać co się dalej ze mną dzieje.
Dziś byłam u neurologa z wynikami EEG. Opowiedziałam o wszystkim
co się działo od ostatniej wizyty (to co tu również opisałam).
Większość z Was radziła/sugerowała tomografię komputerową.
A co orzekł pan doktor?

" DGN.Cephalea ad obs.Hyperreflexia dex.
Wobec zgłaszanych dolegliwości oraz zapisu EEG w chwili
obecnej nie ma wskazań do dalszej diagnostyki."

Nie mogłam uwierzyć jak to usłyszałam!A poźniej przeczytałam
na karcie porady specjalistycznej. Czy faktycznie to wszystko co Wam
opisywałam
jest tylko moim jakims urojeniem???? Czy moje dolegliwości
są takie banalne? Tylko dlaczego tak mi z tym trudno żyć?

W "leczeniu" zaproponowano:
- utrzymanie Divascanu 2x1 ( w razie silnego bólu do 3x2)
- doraźnie w razie silnego bólu Cataflam 2x50 mg
- poza tym Ibuprom w razie potrzeby (to nic, ze zjadłam tego juz ponad
200 sztuk)

Mi osobiście ręce opadły........

Beata