prywatne ogrody kolekcyjne.

1. Data: 2001-07-24 08:23:36

Temat: prywatne ogrody kolekcyjne.
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Dostałem zaproszenie po prawie 8 latach do obejrzenia prywatnego ogrodu Pana
Kazimierza Kota.
Najwieksza kolekcja roslin cebulowych i skalnych w Polsce.
Tym cenniejsza ze wiekszosc roslin jest z wysiewu.
Pan Kazimierz jest honorowym czlonkiem kilku ogrodow botanicznych miedzy
innymi Krolewskiego Ogrodu Kew pod Londynem.
Roslinami chronionymi zajmuje sie okolo 30 lat.
Imponujaca wiedza i kolekcja godna pozazdroszczenia.
Po wizycie i rewizycie zdolalem go namowic na pokazanie kolekcji swojej
chociaz przez prase ,zgodzil sie na opublikowanie swojej kolekcji
Fritillari w Ogrodach i Colchicum w Magii Ogrodow.
Cieszy mnie fakt iz uznał iz moj ogrod spelnia wysokie wymagania i jest
chetny podzielenia sie swoja kolekcja.
Na poczatek przekazal mi okolo 60 roslin skalnych nie dostepnych w Polsce i
prawdopodobnie za granicami kraju.

Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl
ICQ: 101 088 940

2. Data: 2001-07-24 09:46:03

Temat: Re: prywatne ogrody kolekcyjne.
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:NEBBLFJNAKKBHHNHHIKJGEFNCIAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...
> [...]
> Kazimierza Kota.
> Najwieksza kolekcja roslin cebulowych i skalnych w Polsce.
> Tym cenniejsza ze wiekszosc roslin jest z wysiewu.
(...)
> [...]
> chetny podzielenia sie swoja kolekcja.
> Na poczatek przekazal mi okolo 60 roslin skalnych nie dostepnych w Polsce i

Zazdroszczę oglądania kolekcji Pana Kota i gratuluję uznania jego dla Waszego
ogrodu.
Pozdrawiam Krystyna.

3. Data: 2001-07-24 12:12:36

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Moje gorace gratulacje!

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

4. Data: 2001-07-24 12:28:59

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

My, szaraczki możemy co najwyżej liczyc na wpuszczenie do ogrodu
Bogusława R.
Bogusławie, Niewykluczony jesienią nasz najazd z Eweliną W.
Krzysztof

5. Data: 2001-07-24 16:36:47

Od: a...@o...pl (Boguslaw Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam jak beda kwitly jesienne goryczki.

6. Data: 2001-07-24 19:49:10

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dolaczam sie do tych gratulacji
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

krycha napisał(a) w wiadomości: <9jjg32$itd$1@news.tpi.pl>...

7. Data: 2001-07-26 09:58:46

Temat: Odp: prywatne ogrody kolekcyjne.
Od: "Tadeusz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesia Karpowicz <w...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9jkla6$eu7$...@n...tpi.pl...
> Dolaczam sie do tych gratulacji
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Też się przyłączam, chociarz ogród znam tylko z internetu. Tyż pikny.
Uszanowanie Tadeusz Matula

Pełna lektura na urlop
lektura na urlop
Czy ktoś wie gdzie kupić w Wawie ??