psychozabawa

11. Data: 2001-02-22 08:59:00

Temat: RE: psychozabawa
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

-----Original Message-----
From: o...@n...pl
[mailto:o...@n...pl]On Behalf Of krycha
Sent: Thursday, February 22, 2001 8:51 AM
To: p...@n...pl
Subject: Re: psychozabawa

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości
news:9719p2$rcl$2@news.tpi.pl...

> Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <p...@n...com.pl> napisał w wiadomości
>
> Co sobie wypraszasz? O kurde! Zrozumiałem. Przy dopisywaniu do nazwiska,
> kreseczkę można pominąć.

Byłam "przetestowałam" się. Fajna zabawa. :-))
Nigdzie nazwiska nie wpisywałam, bo nie spotkałam takich wymagań.
Nie wiem nadal co Bogusław sobie wyprasza.
Pozdrawiam Krystyna

Krysiu jak można wymyśleć taki test, zeby miłosnika ogrodów nazwać"Świrem
ogrodowym",jest tyle pieknych zwrotów,np:
Zaawansowany milosnik ogrodów
Profesjonalista
Mistrz ogrodnictwa
itp.
Pozdrawiam przetestowany świr "ogrodowy" ;-))
Bogusław Radzimierski.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

12. Data: 2001-02-22 09:25:59

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krysiu jak można wymyśleć taki test, zeby miłosnika ogrodów nazwać"Świrem
> ogrodowym",jest tyle pieknych zwrotów,np:
(...)
> Pozdrawiam przetestowany świr "ogrodowy" ;-))

Podejrzewałam, że osiągnąłeś najwyższy pułap w teście,
ale cudzysłów należy wziąć słowo świr, a nie ogrodowy. :-)).

Pozdrawiam Krystyna
P.S. Sprawdziłam na Encyklopedii PWN na CD,
edycja 1998 rok - brak objaśnienia słowa świr.

13. Data: 2001-02-22 09:53:46

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wtrącę się. W niektórych pytaniach dobrze byłoby trochę zastosować " logiki
rozmytej" - np. odpowiedzi "mniej niż trzy", "między trzy a sześć" itp. W
jednym miejscu naliczyłam 10 trafień i co w co miałam kliknąć? Wybór był
między 9 a 12 tylko:-(

Pozdrawiam, Basia.

14. Data: 2001-02-22 10:17:34

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:
> [...]
> jednym miejscu naliczyłam 10 trafień i co w co miałam kliknąć? Wybór był

Jak wybor byl tylko "miedzy 9 a 12" to dokladnie to co sugerujesz dwie
linijki wyzej ;-))))
A powaznie - ja strzelalem wtedy blizej czyli przy 10 to 9, a jak 11 to
12 :-) Ale mysle, ze nie bedzie zle, jak strzelisz tylko wyzej - wszak
to zbawa.

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba ZM :-( ;-)

15. Data: 2001-02-22 10:18:57

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:96vp01$la9$1@news.tpi.pl...
> Szczególnie trudno odpowiadało mi się na pytanie o telewizje - bo nie mamy
> telewizora.

Uwzględniłem Twój brak telewizora :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

16. Data: 2001-02-22 10:21:59

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem nadal co Bogusław sobie wyprasza.

Wyprasza sobie bo osiągnął najwyższy poziom.
Nie napiszę tutaj, jaki osiągnął "tytuł" :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

17. Data: 2001-02-22 10:23:12

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Koterba" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
> W jaki sposob dzielisz sie swoja wiedza o roslinach? - w skrajnym
> przypadku mozna wybrac i wszystkie cztery odpowiedzi............

Masz racje, zmieniłem. Nie wiem czy jest lepiej. Na pewno jest mniej jasno
:-).

> Jak u Ciebie wyglada wymiana roslin? - mozna utrzymywac stale kontakty w
> celu wymiany roslin z sasiadami :-)

Wyszedłem z założenia, że kontakty z sąsiadami są kontaktami sąsiedzkimi a
nie "dla wymiany".
Poprawiłem. Może teraz będzie lepiej.

> Jak realizujesz rozmnazanie roslin w Twoim ogrodzie? - sugerujesz, ze
> rozmnazanie przez ukorzenianie jest "wyzsza szkola jazdy" niz przez siew
> - nie moge sie z Toba zgodzic.

Uznałem, że sianie maciejki (a może to być treścią rozmnażania przez siew)
jest prostszym rozmnażaniem niż ukorzenianie byle czego.

> Swoje zainteresowania ogrodem rozwijasz w internecie przez:
.............................w
> zasadzie ktos moglby chciec zaznaczyc trzy odpowiedzi (ja dwie).

Chyba poprawiłem na lepsze, ale nie jestem pewny :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

18. Data: 2001-02-22 10:25:38

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

19. Data: 2001-02-22 10:27:01

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przypadku mozna wybrac i wszystkie cztery odpowiedzi............

Masz racje, zmieniłem. Nie wiem czy jest lepiej. Na pewno jest mniej
przejrzyście:-).

20. Data: 2001-02-22 11:24:24

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak wybor byl tylko "miedzy 9 a 12" to dokladnie to co sugerujesz dwie
> linijki wyzej ;-))))

Znać technika:)

> A powaznie - ja strzelalem wtedy blizej czyli przy 10 to 9, a jak 11 to
> 12 :-) Ale mysle, ze nie bedzie zle, jak strzelisz tylko wyzej - wszak
> to zbawa.

No tak, ale już jest nieprecyzyjnie:-)
Aha, przydałoby się jeszcze pytanie, co się robi np. z psami gości. Czy
prawdziwy miłośnik wpuści takiego zwierzaka do swego ogrodu, czy raczej
zamknie w domu?

Pozdrawiam, Basia.

program
Zdjecia do oceny