RE: urzadzonko do gotowania na parze

1. Data: 2001-08-02 07:47:22

Temat: RE: urzadzonko do gotowania na parze
Od: A...@w...pl (Anna Sekulska) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>sobie 2 pietro. w sklepie II piętrowy kosztuje około 300 ale nie chcę Cię
>ołamać bo może mnie pamięć mylić. Ma jeszcze koszyczek - bez dziurek
>do gotowania produktów sypkich i 2 koszyczek co by się pierwszy
>nie brudził (ale mieszam, ale jak będziesz widziała na własne oczy to
>zrozumiesz o co mi chodziło)

>To jest takie zaokrąglone prostokątne, zresztą co ja się bedę męczyć
>strona www.braun.com, szukasz w products - Food steamers
>się to nazywa MultiGourmet.

>Kup sobie kup może jakieś mądre dania wymyślimy i się wymienimy

Ja właśne taki posiadam, piętrowy. Dziś zamierzam robić marchewkę z
groszkiem.
Anka

1. Data: 2001-08-02 15:15:17

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Sekulska <A...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7DB096696361D511B31D00508B624D8D03B800@WAWBD
C...
[...]
> Ja właśne taki posiadam, piętrowy. Dziś zamierzam robić marchewkę z
> groszkiem.
Zaletą tego urządzenia jest prostota i łatwość przygotowania dietetycznych
potraw. Niezastąpiony przy podgrzewaniu mieszanek [mrożonek] warzywnych.
Mają inny, lepszy smak niż gotowane.
Pozdrawiam Jerzy

Dieta sródziemnomorska - Witam
Nowa -stara;-)