zakaz uzywania drutu kolczastego ?

1. Data: 2002-05-25 21:54:23

Temat: zakaz uzywania drutu kolczastego ?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

czy prawda jest
ze nie mozna przy budowie ogrodzenia
pare centymetrow nad plotem z siatki puscic drut kolczasty
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

2. Data: 2002-05-25 22:00:01

Temat: Re: zakaz uzywania drutu kolczastego ?
Od: "Makumba" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message
> czy prawda jest
> ze nie mozna przy budowie ogrodzenia
> pare centymetrow nad plotem z siatki puscic drut kolczasty

Zdaje mi sie, ze to prawda.

3. Data: 2002-05-25 22:01:20

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy prawda jest
> ze nie mozna przy budowie ogrodzenia
> pare centymetrow nad plotem z siatki puscic drut kolczasty
Tadziu!
O tej porze drut kolczasty Ci po głowie chodzi? :-)
A swoją drogą to chyba prawda.
Nie zajedziesz jutro do Wroc?
BoG u Sław

4. Data: 2002-05-26 05:35:02

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2002-05-26 06:02:53

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2002-05-26 09:02:48

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

§ 43. 1. Ogrodzenie nie może stwarzać zagrożenia dla bezpieczeństwa ludzi i
zwierząt. Umieszczanie na wysokości mniejszej niż 1,8 m drutu kolczastego,
tłuczonego szkła oraz innych ostro zakończonych elementów jest zabronione.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

7. Data: 2002-05-26 10:35:32

Temat: Re: Tadeuszowi re: zakaz uzywania drutu kolczastego ?
Od: a...@p...onet.pl (ali_khan) szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2002-05-26 14:17:40

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gazeta Wyborcza kiedys pisala na ten temat.Limit ustalono bodaj na 180 cm,
ale dla bezpieczenstwa sugeruje go podniesc. Mlodziez wszak mamy roslejsza
;-)
Pozdr
GK

10. Data: 2002-05-26 15:31:12

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tłuczonego szkła oraz innych ostro zakończonych elementów jest zabronione.
> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.

:)
w pierwszym etapie zrobie zwykla siatke
a gdy nie bedzie stanowil przeszkody
to doloze ten drut na przedluzce
:)))))))))
a swoja droga wie ktos (np Irek, Michal)
czy gdzie indziej w swiecie obowiazuja podobne obostrzenia
?

9. Data: 2002-05-26 15:31:12

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> celu wyrządzenia uszczerbku cielesnego osób postronnych. Nikogo, najmniej
> prawnika, nie będzie obchodziło, że to złodziej rozerwał sobie tyłek na

hehe
znajac siebie
gdyby doszlo do sprawy to szedlbym w zaparte
ze ja zalozylem normalny drut a on jako
ze to plot w polu i dobra ziemia to wypuscil kolce...
:)))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

Poszukuje plytek chodnikowych na sciezke do ogrodu
dzisiaj
Pooglądajmy
oczyszczenie wody w oczku i kaskadzie
MOże OT - Covarum plustre L