RH(-) i RH (+) - konflikt ciazy !!!

1. Data: 2001-04-11 11:41:34

Temat: RH(-) i RH (+) - konflikt ciazy !!!
Od: "Mirek" <m...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

kobieta w ciazy - RH(-)
ojciec dziecka - RH(+)

Wiem ze jezeli ojciec ma RH(+) a matka (-) wystepuje konflikt. Stad pytanie:
jakie moga byc konsekwencje takiego konfliktu przy pierwszym dziecku a jakie
przy drugim, na czym to dokladnie polega i jakie jest prawdopodobienstwo
powiklan podczas ciazy. Jest to dla mnie bardzo wazne dlatego bardzo Was
prosze o powazne i rzetelne odpowiedzi.

Pozdrawiam
Mirek

2. Data: 2001-04-11 11:47:55

Temat: Re: RH(-) i RH (+) - konflikt ciazy !!!
Od: "star" <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Pierwsze dziecko moze sie rozwijac bardzo dobrze, natomiast druga ciąza musi
byc pod stalą kontrola ginekologiczną.
Krotkie wyjaśnienie jak to wszystko dziala:
Przeciwciała ?naturalne? anty-D nie występują, natomiast u osób z krwią
Rh(-) mogą wytworzyć się przeciwciała ?odpornościowe? anty-D: 1) po
przetoczeniu im krwi Rh(+), 2) w czasie ciąży, gdy płód odziedziczył po ojcu
krew Rh(+). Dochodzi do tego na zasadzie reakcji uczuleniowej (choroba
hemolityczna noworodka).

Pozdrawiam, Izabela

Mirek napisał(a) w wiadomości: <9b1fse$hf7$1@slimek.man.lublin.pl>...

3. Data: 2001-04-12 07:26:47

Od: "AlicjaNF" <a...@v...wis.pk.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ojcu
> krew Rh(+). Dochodzi do tego na zasadzie reakcji uczuleniowej (choroba

Czy to znaczy, ze jezeli kobieta ma Rh+, a mezczyzna Rh-, to nie ma takich
atrakcji ???

Ala

4. Data: 2001-04-12 07:59:11

Od: "star" <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W TAKIM PRZYPADKU, NIE MA ZAGROZENIA CHOROBY HEMOLITYCZNEJ NOWORODKA.

POZDRAWIA, Iza

AlicjaNF napisał(a) w wiadomości: <9b3l8g$9a3$1@news.tpi.pl>...

5. Data: 2001-04-12 08:30:07

Temat: Odp: RH(-) i RH (+) - konflikt ciazy !!!
Od: Joanna Słocka <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AlicjaNF <a...@v...wis.pk.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9b3l8g$9a3$...@n...tpi.pl...
> Czy to znaczy, ze jezeli kobieta ma Rh+, a mezczyzna Rh-, to nie ma
takich
> atrakcji ???

Nie, a dlaczego miałyby być? Jeśli kobieta ma Rh poz.
to rozpoznaje je u dziecka.

Poszukuje materialow
New Chemical Entities In Pipeline-jak przetłumaczyć?
Abrazja powietrzna- do stomatologow
pytanie o lek
KUPIE SPRZET DO LAB...