RSI zespół cieśni nadgarstka

1. Data: 2002-10-05 12:03:29

Temat: RSI zespół cieśni nadgarstka
Od: "Krzyś" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o ukierunkowanie wizyt . Nastąpiła "powtórka z rozrywki" po
poprzednim wygrzewaniu - bóle nadgarstka prawej ręki, szczególnie po pracy z
myszką komputerową.
Jestem analitykiem instrumentalnym ( chromatografia gazowa, cieczowa,itp. -
konieczna precyzja wstrzykiwania) ból przeszkadza coraz bardziej.
Lat 57.
Pozdrowienia z prawego dolnego rogu ściany wschodniej
Krzyś
k...@i...pl

2. Data: 2002-10-08 20:03:37

Temat: Re: RSI zespół cieśni nadgarstka
Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Krzyś zamieszkała pod adresem
<k...@i...pl> napisała:

> [...]
coraz
> bardziej. Lat 57.
> Pozdrowienia z prawego dolnego rogu ściany wschodniej

Mam podobnie, leczone u ortopedy z rehabilitacją, obecnie u neurologa,
dlatego, że za cholerę nie przypomina to zespołu cieśni - badanie
przewodnictwa wychodzi ok. Neurolog powiedziała, że problem jest w bloku
szyi - cokolwiek mialoby to znaczyć. Obecnie idę na masaże szyi i
kręgosłupa, ma pomóc. A bujam się z tym już 2 lata ;-(
Nie wiem u jakich lekarzy juz byłeś, ale jeśli jest to na pewno
zdiagnozowany zespół cieśni, to dlaczego nie poddasz się zabiegowi?

--
Pozdrówka
Tatiana

3. Data: 2002-10-09 16:49:39

Od: "EDXER" <(nospam)Wadysaw.9358343@pharmanet.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dlatego, że za cholerę nie przypomina to zespołu cieśni - badanie
> przewodnictwa wychodzi ok. Neurolog powiedziała, że problem jest w bloku
Może to oznaczać , ale nie musi:
1.Syndr. mm. scaleni vel.,
2.Syndr. costo-clavicularis vel.
3.Syndr. Wright,

> Pozdrówka

EDXER

4. Data: 2002-10-09 21:26:08

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako EDXER zamieszkała pod adresem

A możesz jasniej?
Tatiana z tym czymś

Encorton - skutki uboczne
trądzik różowaty