Radość wojujacego ateusza: na co przerobić kościoły...

11. Data: 2013-04-05 10:05:45

Temat: Re: Radość wojujacego ateusza: na co przerobić kościoły...
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 5 kwietnia 2013 11:48:30 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> [...]
tzw "jarmulkowych wolnorynkowych liberalow" MUSI wydrenować ludzi z realnej
wolności...inaczej ich plany spelzna na niczym. Dlatego tak bardzo nienawidza i
gnebia nas Polakow, znanych z usilnego czczenia wlasnej "zlotej szlachetnej
wolnosci"... :)

diagnozujesz przyczyny i skutki...ale jestem z toba. :)

> U nas non stop od 45 r zachód jest okrutny, zły, cywilizacja upadku,
>
> rozpadu, koszmaru, straszna francja , straszna belgia, sztraszna
>
> europa. Dlaczego? Bo systeny totalitarne i jego psy ze zniewolonym
>
> umysłem najbardziej boją się WOLNOŚCI. A polacy wieją na potęgę na ten
>
> "zły zachód" i tam rodzą, tam się osiedlają, młodzi aż się trzęsą żeby
>
> jak najszybciej na " zachód zly" się dostać. Dlaczego? Bo tam da się
>
> żyć, biskup nie siedzi w majtkach, można rozwijać się i budować, można
>
> żyć.

Przekonales mnie. Jade tam. Jedziesz ze mna czy dalej pracujesz nad obrzydzaniem komu
sie da niereformowalnej ulomnej mateczki otczizny? ;)

12. Data: 2013-04-05 10:22:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Kwi, 12:05, m...@g...com wrote:

> [...]
>
> Przekonales mnie. Jade tam. Jedziesz ze mna czy dalej pracujesz nad obrzydzaniem
komu sie da niereformowalnej ulomnej mateczki otczizny? ;)

To nie moja wina że kurestwo kiedyś jeździło do moskwy, a teraz jeździ
do watynkanu i dupy liże obcym by tylko się skurwić przeciwko polsce .
Spytaj się Ikselek Chironów dlaczego tak nienawidzą Polski i Polaków.

13. Data: 2013-04-05 11:05:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Apr 2013 01:03:41 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> http://www.sfora.pl/Oto-najbardziej-luksusowy-koscio
l-swiata-Przerobiony-na-mieszkanie-a54241

Skoro nie mają wiernych, to i cóż złego że sprzedali. I nie mieszkanie dla
oligarchy, normalny człowiek kupił :->
Było w tv, całkiem fajne.
--
"Wśród wszystkich przypadków tzw wyleczeń w medycynie konwencjonalnej 80
procent (także w przypadku nowotworów) tak naprawdę stanowią

14. Data: 2013-04-05 13:52:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Kwi, 13:05, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> procent (także w przypadku nowotworów) tak naprawdę stanowią
> samowyleczenia."   prof. Zbigniew Religa

Jak to przecież paranikowi religinemu zniewoli kościół, pownni ograbić
lud, jak w polsce i nastawiać świętych krów czy innych krzyży.

15. Data: 2013-04-05 13:57:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Apr 2013 06:52:37 -0700 (PDT), glob napisał(a):

ciol-swiata-Przerobi...

> Jak to przecież paranikowi religinemu zniewoli kościół, pownni ograbić
> lud, jak w polsce i nastawiać świętych krów czy innych krzyży.

Ty po polsku nie umiesz? - weź mi przetłumacz ten beukott, bo ani ani...

16. Data: 2013-04-05 14:54:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Kwi, 15:57, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> procent (także w przypadku nowotworów) tak naprawdę stanowią
> samowyleczenia."   prof. Zbigniew Religa

No tak, jak się pisze prawdę to zaraz obłudnicy bełkot.
To proste, ty widziałaś to co autor wrzucił w mediach, odpowiedziałaś
realistycznie, jednak dla autora paranoika religinego, świat wygląda
jako - zniszczyli kościół niewierni w złej europie - Inkwizycja
umysłowa.
I już bliski mordu mieszkańca kościoła, który urósł do ruskiej
mafii , zamieścił wątek gdzie paranoja skacze i chula, dla niego
trzeba tak jak w Polsce, głodne dzieci okraść i zbudować drugi kościół
i nawet trzeci, ba szesnasty, bo co tam ludzie i głodne dzieci,
jebnijmy Jezusa najwyższego, Papieża, patrona pedofiłów, niech cwałują
pominki po wzgórzach i dolinach.

17. Data: 2013-04-05 14:57:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Apr 2013 07:54:09 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> zniszczyli kościół niewierni w złej europie - Inkwizycja
> umysłowa.

Jeszuszmaria, weź ty zacznij po ludzku pisać, bo ani zrozumieć.
Po prostu gmina sprzedała zbędny obiekt, drogi w utrzymaniu.

18. Data: 2013-04-05 15:46:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Kwi, 16:57, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> procent (także w przypadku nowotworów) tak naprawdę stanowią
> samowyleczenia."   prof. Zbigniew Religa

Nie dla paranoika, któremu zła gmina niewiernych zniszyła kościół.

Ojcowie nawoczesnego myślenia.
Źle wychowane delfinki?
Dla Fra.
Masz, globciu :-)
A może z ciemnej materii zbudowane jest NIEBO?! ;)