Rafał Pietrzak :(

91. Data: 2003-09-13 22:56:10

Temat: Re: Rafał Pietrzak :(
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:v9af674pgnpq$.dlg@juzwolalbympolizacslonine.gov

> Wynik mojego rachunku zysków i strat z posiadania TV jest ujemny.

skoro tak? choc z pewnoscia nie zobaczysz calego swiata, roznych zakatkow
ziemi, gatunkow zwierzat itp.dzieki tv mozna to zobaczyc. tv to nie tylko
polityka, seriale i bzdury. niesie tez duzo pozytecznych rzeczy.

92. Data: 2003-09-14 19:47:33

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota rena widocznie straciła kontakt z nadświadomością popełniając:

> Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> skoro tak? choc z pewnoscia nie zobaczysz calego swiata, roznych zakatkow
> ziemi, gatunkow zwierzat itp.dzieki tv mozna to zobaczyc.

Tyle, że mam więcej czasu na poznawanie tego, co mnie otacza.

> tv to nie tylko
> polityka, seriale i bzdury. niesie tez duzo pozytecznych rzeczy.

Twój rachunek jest zatem zupełnie inny :-)

puchaty

93. Data: 2003-09-14 22:06:52

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tyle, że mam więcej czasu na poznawanie tego, co mnie otacza.

tez prawda.

> Twój rachunek jest zatem zupełnie inny :-)

nie chcialam cie przekonywac do tv, tylko ogolnie mowi sie, ze tv to syf,
ale ja sadze, ze nie pod kazdym wzgledem.

94. Data: 2003-09-15 07:30:51

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
..
> Istota rena widocznie straciła kontakt z nadświadomością popełniając:

> Pamiętam tą sprawę (choć wydaje mi się, że to była jakaś muzułmanka).

Jedno nie wyklucza drugiego. Była to Murzynka muzułmanka, a dokładnie
Nigeryjka Saffyia Husseini.

> Jak myślisz, czy istnieje jakieś niezerowe prawdopodobieństwo, że ta
sprawa
> natchnęła paru psychopatów do ostatecznego załatwienia "problemu
niewiernej
> żony"? Bo wg mnie istnieje.

Gdyby nie apele organizacji humanitarnych i masowa reakcja "zwykłych ludzi",
ta kobieta na 100% by nie żyła. Więc IMO było warto. Ale Tobie oczywiście
życzę sukcesów w budowaniu szczęścia wewnątrz swojej twierdzy.
ER

95. Data: 2003-09-15 07:32:19

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> skoro tak? choc z pewnoscia nie zobaczysz calego swiata, roznych zakatkow
> ziemi, gatunkow zwierzat itp.

Nie mówiąc już o "Igraszkach z diabłem".
ER

96. Data: 2003-09-15 07:48:51

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Ewa Ressel widać straciła kontakt z nadświadomością popełniając
> sprawa
> niewiernej
>

> Gdyby nie apele organizacji humanitarnych i masowa reakcja "zwykłych ludzi",
> ta kobieta na 100% by nie żyła. Więc IMO było warto.

Czy mogę liczyć na to, że odniesiesz się do tego co napisałem wyżej?

> Ale Tobie oczywiście
> życzę sukcesów w budowaniu szczęścia wewnątrz swojej twierdzy.

Z ciemnego i ponurego wnętrza mojej twierdzy wydobywa się dudniące i ledwo
słyszalne: "dziękuję".

puchaty

97. Data: 2003-09-15 09:08:14

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Ewa Ressel widać straciła kontakt z nadświadomością popełniając
> Sądziłam, że sam sobie dopowiesz. Z jednej strony masz: życie i jakieś-tam
> prawdopodobieństwo samosądu (teoretyczne, jak się okazuje, bo kobieta żyje
> sobie spokojnie z nowym mężem i z miesiąca na miesiąc coraz mniejsze, bo
> sprawa przycicha). Z drugiej: pewną śmierć. Mam tłumaczyć jeszcze jaśniej?

Obawiam się, że się nie rozumiemy. Chodziło mi o sytuacje, w których
nagłośnienie przez media sprawy :"jak traktuje się niewierne żony w
niektórych rejonach świata" spowoduje, że jakaś część osobników o chwiejnej
psychice znajdzie usprawiedliwienie dla np. "pobicia żony na śmierć".

puchaty

98. Data: 2003-09-15 09:11:27

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

99. Data: 2003-09-15 11:21:26

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chwiejnej
> psychice znajdzie usprawiedliwienie dla np. "pobicia żony na śmierć".

Wiesz, tak dywagować to sobie możemy, bo teoretycznie wszystko może
spowodować wszystko. Zwłaszcza jeśli w grę wchodzą osobniki o chwiejnej
psychice. Faktem jest, że w wyniku nagłośnienia sprawy przez media ta
konkretna kobieta - istniejąca, prawdziwa - żyje.
ER

100. Data: 2003-09-15 11:35:34

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Ewa Ressel widać straciła kontakt z nadświadomością popełniając
> Faktem jest, że w wyniku nagłośnienia sprawy przez media ta
> konkretna kobieta - istniejąca, prawdziwa - żyje.

Nie "faktem" ale "faktem medialnym". Wszystkich faktów związanych z tą
sprawą (i konsekwencjami jej nagłośnienia) nie znamy. Zgadzasz się?

puchaty

Co zrobic z wariatka w domu? (dlugie i wcale nie smieszne)
oceny w internecie www.ocena.pl
Mężczyźni są...
O oglądaniu się za kobietami...
A kim nie chcielibyście byc?