Rafał Pietrzak :(

101. Data: 2003-09-15 11:52:14

Temat: Re: Rafał Pietrzak :(
Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:fauaz44wtr3l.dlg@juzwolalbympolizacslonine.gov.
..

> Nie "faktem" ale "faktem medialnym". Wszystkich faktów związanych z tą
> sprawą (i konsekwencjami jej nagłośnienia) nie znamy. Zgadzasz się?

Proponuję odstawić "Matrixa". To, że kobieta żyje, jest FAKTEM.
ER

102. Data: 2003-09-15 12:13:13

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Ewa Ressel widać straciła kontakt z nadświadomością popełniając

> Proponuję odstawić "Matrixa".

Czyli - rozumiem - nie zgadzasz się.
Skoro tak, nie znajdziemy płaszczyzny porozumenia.

puchaty

103. Data: 2003-09-15 13:01:19

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
..
> Istota Ewa Ressel widać straciła kontakt z nadświadomością popełniając

> Czyli - rozumiem - nie zgadzasz się.
> Skoro tak, nie znajdziemy płaszczyzny porozumenia.

Chyba tak, bo z uporem godnym lepszej sprawy usiłujesz doprowadzić sprawę do
absurdu. Po prostu nie ma sytuacji, w której dałoby się powiedzieć, że znamy
WSZYSTKIE fakty.
ER

104. Data: 2003-09-15 13:40:10

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> absurdu. Po prostu nie ma sytuacji, w której dałoby się powiedzieć, że znamy

Przekonałaś mnie. Dzięki. Zrewiduję swój tok myślenia.

puchaty

105. Data: 2003-09-15 21:55:06

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:
> chodzi ci o to, ze ona nie byla czarna i cos pochrzanilam, czy
uwazasz
> okreslenie "murzynka" za pejoratywne (ja nie) ???

To było moje zdumienie. Ale już doczytałam słowa Ewy, że jednak kobieta
była Murzynką. To ja jednak byłam mało zorientowana w sprawie.

Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

Co zrobic z wariatka w domu? (dlugie i wcale nie smieszne)
oceny w internecie www.ocena.pl
Mężczyźni są...
O oglądaniu się za kobietami...
A kim nie chcielibyście byc?