Rafał Pietrzak :(

11. Data: 2003-09-12 08:17:14

Temat: Re: Rafał Pietrzak :(
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty"napisał :

> A będziesz uprzejma rozwinąć?

a prosze bardzo ,nie wiesz o co chodzi,nie znasz prawdy a juz uważasz ,że
nie warto poznac tej prawdy lub przynajnajmnie o co chodzi.
po jedny zdaniu oceniasz człowieka.>

moze być?
p.

12. Data: 2003-09-12 08:27:42

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> właśnie przez takich ludzi jak ty on tam siedzi.

I ja, i ja, ja też go tam wsadziłam!

Pamano, a Ty, jak rozumiem, czujesz się głęboko oczyszczona z winy, bo
uroniłaś niejedną łzę przed ekranem telewizora?

Margola

13. Data: 2003-09-12 08:28:21

Od: "" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <pamana nospam@wp.pl> wtore:

> właśnie przez takich ludzi jak ty on tam siedzi.
> p.

Jasne - bo jakby ogladal TV to by duzo zmienil-szczegolnie prawodawstwo w USA.
Prosba- powstrzymaj sie od sadów wartosciujacych w dyskusji.
pzdr
agi

14. Data: 2003-09-12 08:34:35

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam

witaj.

> oglądałam wczoraj Cele na TVN, jestem wstrząśnięta .
> myslałam ze tylko nasz kraj jest nienormalny ale okazuje sie ze nie tylko.

Ja tez ogladalam i nie moglam potem spac spokojnie.Bezradnosc jest okropna.
Strasznie mi zal tego czlowieka.Pieprzone sady ,u nas sa smieszne kary a tam
dla odmiany przeginaja w druga strone.

> tego nie mozna tak zostawić.

Ale co zrobic?:(

> nie znam tego człowieka ,widziałąm go raz w tv ale mu ufam.

Ja tez.

> to nie jest jeden z tych bęzzębnych frajerów przemycających narkotyki,to
> inteligentny młody człowiek który pojchał tam aby pracowac i miec nadzieje
> na lepsze jutro.

No wlasnie.....

Magda

15. Data: 2003-09-12 08:36:15

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> właśnie przez takich ludzi jak ty on tam siedzi.

Troche masz racje,ale nie do konca,bo co my zwykli smiertelnicy mozemy
zrobic?
Wczoraj dlugo nad tym myslalam.Moze napisac petycje,ja wiem....

Magda

16. Data: 2003-09-12 08:44:51

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Ressel" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
Także psychologiczne badania dziecka oraz
> badanie wariografem

Poligrafem, przepraszam.
ER

17. Data: 2003-09-12 08:46:26

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zatem jeszcze jeden dowód, że wywalenie telewizora było słusznym
> posunięciem.

"Stłucz pan termometr, nie będziesz miał pan gorączki"? No to jeszcz gazet
nie czytaj, nie oglądaj się wokół siebie, wycisz ściany i zabarykaduj się w
domu.
ER

18. Data: 2003-09-12 08:51:32

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
USA.
> Prosba- powstrzymaj sie od sadów wartosciujacych w dyskusji.

przepraszam jesli kogos obrzilam albo uraziłam ale nie moge siedziec
spokojnie,
poprostu nie moge.
ludzie zróbmy coś !!!
wiem ,że nasze petycje,prośby moga nie wiele pomóc ale należy podjąć
wszelkie środki żeby mu pomóc.
nie umywajmy rąk bo to nas nie dotyczy.dotyczy jak najbardziej.
za kilka lat na każdego obcego faceta będziemy patrzec jak na pedofila
,zrobmy wszytsko aby zabić to w zarodku a jednocześnie uniemożliwić pedofila
na dalsze mącenie w naszym życiu.
p.

19. Data: 2003-09-12 08:53:40

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota pamana straciła widać kontakt z nadświadomością popełniając:

> a prosze bardzo ,nie wiesz o co chodzi,nie znasz prawdy a juz uważasz ,że
> nie warto poznac tej prawdy lub przynajnajmnie o co chodzi.

Po pierwsze: nie mam wpływu na losy tego człowieka.
Po drugie (i IMO ważniejsze): Zarówno Ty jak i (jak czytam) Mrówka macie z
powodu tej informacji nieprzespaną noc. Podejrzewam, że dlatego (a opieram
to na swoich odczuciach w tego typu sytuacjach), że pojawiło się w was
poczucie bezradności, bezsensu, niesprawiedliwości... Źródłem tych uczuć
jest (u mnie) strach, że n.p. mi też się może się coś takiego zdażyć (w
końcu głupi system to głupi system). Ten strach ma wpływ na Wasze
dzisiejsze wybory, na wasze dzisiejsze zachowanie. Powiem górnolotnie -
dzisiaj nie macie większych szans na to, by emanować w swoim otoczeniu
miłością, pozytywami etc.. bo jest w was strach. Tą dzisiejszą postawą nie
zmienicie raczej świata na lepsze...
Wolę nie wiedzieć i ze spokojem i miłością (bo bez strachu) zmieniać siebie
i swoje otoczenie na lepsze niż oglądać informacje, w których jestem
atakowany (najlepiej się przecież sprzedającymi) informacjami, jakie to
nieszczęścia spotkały innych ludzi. Nie chcę się dać sterować za pomocą
strachu, od którego ciągle jeszcze wolny niestety nie jestem.

> po jedny zdaniu oceniasz człowieka.>

A gdzie ja go oceniłem???

puchaty

20. Data: 2003-09-12 08:54:12

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Ressel napisala:

>"Stłucz pan termometr, nie będziesz miał pan gorączki"? No to jeszcz gazet
>nie czytaj, nie oglądaj się wokół siebie, wycisz ściany i zabarykaduj się w
>domu.

Naprawde uwazasz, ze fakt ogladania takiego czy innego sensacyjnego programu
cos zmienia ? Ja sadze, ze mozna wykorzystac czas w sposob o wiele bardziej
pozyteczny i dla siebie, i dla swiata. A dla rozrywki wole ogladac seriale sf
niz sensacje dla mas (zerujaca zreszta na cierpieniu prawdziwych ludzi).

Poza tym, jak pomysle, ze po ogladaniu TV mogalbym sie tak wypowiadac na temat
wiadomej wojny tak jak Ty, to rzeczywiscie wole sie trzymac z daleka od hmmm...
zrodla propagandy.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Co zrobic z wariatka w domu? (dlugie i wcale nie smieszne)
oceny w internecie www.ocena.pl
Mężczyźni są...
O oglądaniu się za kobietami...
A kim nie chcielibyście byc?