Rana nie gojąca się - Pomocy

1. Data: 2001-01-26 09:16:56

Temat: Rana nie gojąca się - Pomocy
Od: "Leszek" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym leczyć taką ranę , umiejscowiona jest na skroni u osoby 80-cio
letniej.
Z góry dzięki za pomoc

--
Zdrówka

--
Leszek K

--
o...@p...onet.pl

2. Data: 2001-01-26 19:30:43

Temat: Re: Rana nie gojąca się - Pomocy
Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski) szukaj wiadomości tego autora

> Czym leczyć taką ranę , umiejscowiona jest na skroni u osoby 80-cio
> letniej.
> Z góry dzięki za pomoc

Moze odwiedz chirurga? Po czym ta rana, byla jakas operacja czy tak sama z
siebie sie pojawila?
Piotr

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

3. Data: 2001-01-26 20:21:42

Od: "Leszek" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odwiedź chirurga łatwo powiedzieć ten człowiek (mój dziadek)nie był u
lekarza
80 lat nie sądzisz chyba że uda mi się to zmienić.
Ranę tą ma po skaleczeniu.

a.pl...

4. Data: 2001-01-27 18:50:07

Od: i...@i...com.pl (Iwonka R.) szukaj wiadomości tego autora

Cześć a skąd ta rana? od uderzenia?

5. Data: 2001-01-28 00:34:41

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek napisał(a):

> Odwiedź chirurga łatwo powiedzieć ten człowiek (mój dziadek)nie był u
> lekarza
> 80 lat nie sądzisz chyba że uda mi się to zmienić.
> Ranę tą ma po skaleczeniu.

Załatw dziadkowi maść Detreomycyna...z antybiotykiem...Powinno się zagoić
szybko i bez strupa.

Kaja

6. Data: 2001-01-28 19:02:57

Temat: Re: Rana nie goj?ca się - Pomocy
Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

"Leszek" <o...@p...onet.pl> rzecze:
>Czym leczyć taką ranę , umiejscowiona jest na skroni u osoby 80-cio
>letniej. Z góry dzięki za pomoc

Taka dlugo niegojaca sie rana jest zawsze wskazaniem do wykluczenia procesu
nowotworowego. Konieczna wizyta u lekarza.

Pozdrawiam,

Kamil Uminski

--
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^
!^!^!^!^!^!^!^!

7. Data: 2001-01-29 01:08:53

Od: Pazurek <K...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam !
>
> "Leszek" <o...@p...onet.pl> rzecze:

dziadek nie jest cukrzykiem ? Arnika jest dobra na źle gojace sie rany ale
lepiej isc do lekarza z dziadkiem. .
pozdrawiam Pazurek

8. Data: 2001-01-29 16:19:03

Od: "Woj REd" <m...@i...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nie napisales jak dlugo ta rana nie chce sie leczyc i czy to jest rana czy
owrzodzenie.
Powodow moze byc kilka- zaburzenia troficzne, infekcja bakteryjna lub ( w
przypadku owrzodzenia) nawet zmiana npl (postac wrzodziejaca). Mysle, ze
jednak trzeba dziadka zabrac do lekarza - dla jego dobra.

marcello

9. Data: 2001-02-02 22:33:02

Temat: Odp: Rana nie gojÂąca siÄ? - Pomocy
Od: Adam Śliwiński <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie jest to przypadkiem tzw. wrzód żrący (ulcus rodens), czyli nabłoniak
podstawnokomórkowy, zwany czasem rakiem (najbardziej łagodny ze wszystkich,
nie daje przerzutów)?? Lokalizacja i wiek typowe. Radzę się pojawić u
onkologa.
Przy okazji proszę dać znać - od jak dawna owa rana istnieje?
Pozdr
Adam (patolog)
a...@p...onet.pl
Użytkownik Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:i...@4...com..
.
> Witam !
>
> "Leszek" <o...@p...onet.pl> rzecze:
>
> Taka dlugo niegojaca sie rana jest zawsze wskazaniem do wykluczenia
procesu
> nowotworowego. Konieczna wizyta u lekarza.
>
> Pozdrawiam,
>
> Kamil Uminski
>
> --
> [...]
> Serwis Nie Tylko Medyczny - http://klio.umcs.lublin.pl/~drumil

ginekolog i badanie
UWAGA AZBEST!
zespol otepienny niewiadomego pochodzenia
Grupy krwi rodziców i Ich dziecka.
zatoki u 6-latka, uciazliwy ból głowy od ponad 2 tygodni