Rana - zakazenie krwi - pilne!

1. Data: 2007-07-14 17:04:19

Temat: Rana - zakazenie krwi - pilne!
Od: f...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Bardzo prosze o szybka odpowiedz. Moj 4 letni syn sie przewrocil i ma
rane na rece. rana jest malutka, ale nie wyglada za ladnie. Chwile
temu zauwazylem, ze wzdluz reki zaczyna isc mu czerowona kreska.
Pojawi sie sie ona mnie wiecej wzdluz zyly. Przeczyscilem mu rane woda
utleniona oraz jodyna. Czy mam udac sie do lekarza teraz czy poczekac
do jutra. Nie wiem co robic. Bardzo szybko prosze o szybka odpowiedz.

Bartek

2. Data: 2007-07-14 18:48:56

Temat: Re: Rana - zakazenie krwi - pilne!
Od: "Robol" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
> utleniona oraz jodyna. Czy mam udac sie do lekarza teraz czy poczekac
> do jutra. Nie wiem co robic. Bardzo szybko prosze o szybka odpowiedz.

Lekarz teraz bezzwłocznie
Robol

3. Data: 2007-07-14 22:32:20

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robol" <s...@T...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <f...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Lekarz teraz bezzwłocznie
> Robol
E nie. Niech czeka. Najwyżej jutro lekarz rękę utnie. Ot tam. Po co z
zakażeniem tak szybko dlo lekarza jechać.

--
PawełJ

4. Data: 2008-11-06 17:53:19

Od: e...@w...pl (ewka) szukaj wiadomości tego autora

co zrobic w takim przypadku i jak to dokladnie wyglada?

--
Wysłano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

5. Data: 2008-11-06 18:00:07

Od: e...@w...pl (ewka) szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2008-11-07 08:12:53

Od: "tama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> co zrobic w takim przypadku i jak to dokladnie wyglada?

przy zakażonej ranie to do lekarza,a zakażenie krwi to jak najszybciej na
ostry dyżur -

szczepienie przeciw kleszczom
Co to morze być
Zatkany nos - dziwne, niby nic a jednak.
Prostata czy zapalenie korzomków?
Podręcznik/atlas anatomii