Ranking: zarobki kierownika apteki

1. Data: 2005-05-10 09:37:03

Temat: Ranking: zarobki kierownika apteki
Od: "skalar" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Rzucam drażliwy temat :-).
Na jaką pensję może liczyć kierownik apteki po raz pierwszy obejmujący to
stanowisko?
Oczywiście zależy to od regionu kraju i wielkości miasta / miejscowości /
wioski.
Dlatego proponuję mały ranking:
jeżeli znane są Wam zarobki kierowników lub sami jesteście kierownikami
aptek i zechcecie podzielić się tą informacją to bardzo proszę wpisać kwotę
i ew. miasto lub region albo choć wielkość miejscowości, w której znajduje
się apteka.

Pozdrawiam
Skalar

2. Data: 2005-05-10 21:01:22

Temat: Re: Ranking: zarobki kierownika apteki
Od: "Marek" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam
Marek
Użytkownik "skalar" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> aptek i zechcecie podzielić się tą informacją to bardzo proszę wpisać
> kwotę i ew. miasto lub region albo choć wielkość miejscowości, w której

Jestes boski....

3. Data: 2005-05-10 21:26:15

Od: Houm? <...@...nl> szukaj wiadomości tego autora

skalar napisał(a):

> Rzucam drażliwy temat :-).
> Na jaką pensję może liczyć kierownik apteki po raz pierwszy obejmujący
> to stanowisko?

Cóż w tym drażliwego?

> Dlatego proponuję mały ranking:
> jeżeli znane są Wam zarobki kierowników lub sami jesteście kierownikami
> aptek i zechcecie podzielić się tą informacją

Ależ proszę bardzo:

W małej miejscowości od 8500 do 17300
W mieście akademickim od 8450 do 17100

Ja wyciągam 26500, ale to za podwójne kierownictwo

Pozdrawiam

Czesiek

4. Data: 2005-05-10 22:03:29

Od: "skalar" <a...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestes boski....

Wiem, ale może by tak na temat ...

5. Data: 2005-05-11 06:00:34

Od: "skalar" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ proszę bardzo:
>
> W małej miejscowości od 8500 do 17300
> W mieście akademickim od 8450 do 17100
>
> Ja wyciągam 26500, ale to za podwójne kierownictwo

Tak tak, a technik w Twojej aptece wyciąga od 5500 do 11500 ...

Pozdrawiam
Arek

6. Data: 2005-05-11 13:19:06

Od: Adam <a...@p...onet.tnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

skalar napisał(a):

> Tak tak, a technik w Twojej aptece wyciąga od 5500 do 11500 ...

ale ty marudny jestes - nie odpowiadaja - zle. odpowiadaja - tez
niedobrze. czy nie jestes w stanie wyobrazic sobie kwoty np 10 tys pln?
wiem ze jest taki poglad ze sluzba zdrowia zarabia kiepsko, ale to
'kiepsko' to jest w porownaniu do reszty Europy ;)

--
umęczony pracą, sterany życiem,
poświęcając czas pracy

Adam. pozdrowienia!

7. Data: 2005-05-11 17:12:57

Od: Houm? <...@...nl> szukaj wiadomości tego autora

O co ci chodzi?

Wyraźnie napisałem, że jestem kierownikiem a nie właścicielem, zresztą
to spółka z o.o.

To po co zadajesz pytania? Staram się rzetelnie odpowiedzieć, ale
potwierdza się, że dla pewnych osób nie warto tego robić.

Pozdrawiam wszystkich innych

8. Data: 2005-05-11 19:51:30

Od: Luke <lukasz_001@BEZ_SPAMUautograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Houm? wrote:

> To po co zadajesz pytania? Staram się rzetelnie odpowiedzieć,

Smiem watpic w ta rzetelnosc, bowiem prawo mowi, ze mozna byc
kierownikiem tylko jednej apteki.

Philly

9. Data: 2005-05-11 20:46:51

Od: Houm? <...@...nl> szukaj wiadomości tego autora

Luke napisał(a):

> bowiem prawo mowi, ze mozna byc
> kierownikiem tylko jednej apteki.

Prawo także mówi, że jeden podmiot nie może mieć więcej niż 1% aptek w
danym województwie i jeszcze parę innych rzeczy...

10. Data: 2005-05-12 08:35:00

Od: "Agnieszka" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Człowieku, albo masz nieziemską fantazję, albo zatrudnij mnie nawet jako
technika.
Bo jako kierownik nie wyciągam tyle (nawet w aptece sieciowej w sporym
mieście)
Pozdrówka
Agn.

pomocy.....