Rany! ale się stęskniłam !!!

1. Data: 2002-06-13 07:00:44

Temat: Rany! ale się stęskniłam !!!
Od: "Honorata KULESZA" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie było mnie jakieś dwa tygodnie (i jeszcze przez pewien czas mnie nie
będzie) a tu zrobiło się dużo ponad 600 postów. Jak wiele nowych osób
dołącza do naszego grona :) Witam wszystkich serdecznie, choć wiem, że na
100% zostały już przywitane (niejednokrotnie).

Przez te tygodnie siedziałam w pracy i za chiny nie mogłam się dorwać do
kompa. Teraz natomiast mam egzaminy ( choć sesja dopiero 1-7 VII), na
dodatek pierwszy z matmy i muszę ostro zakuwać :)

Nie zdąrzyłam jeszcze nadrobić zaległości na grupie, ale zauwarzyłam, że
ktoś już zdążył napastować naszego Grzesia.... hmmmm... Nie daj się chłopie
:)

Pozdrawiam wszystkich, dziewoje i rycerzy :)
Honorata

--
h...@o...pl
GG: 3306260

1. Data: 2002-06-13 07:03:25

Temat: Re: Rany! ale się stęskniłam !!!
Od: "Honorata KULESZA" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przez te tygodnie siedziałam w pracy i za chiny nie mogłam się dorwać do
> kompa

chiny miały być Chiny ale się za bardzo rozpędziłam :)
Najmocnie przepraszam, Chińczyków i osoby z zamiłowaniem do polonistyki :)

h...@o...pl
GG: 3306260
Warszawa

1. Data: 2002-06-13 07:27:36

Temat: Pa
Od: "Nadir" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy okazji postu:

"Honorata KULESZA" <h...@o...pl> w wiadomości

> Witam wszystkich serdecznie, choć wiem, że na
> 100% zostały już przywitane (niejednokrotnie).

O tak,
niektóre nawet bardzo serdecznie ;-/

Nic to

Dziękuję,
życzę jak najwięcej satysfakcji
i już więcej nie zamęczam

Cześć

Nadir

1. Data: 2002-06-13 07:35:28

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wreszcie jesteś. Tak sobie myślałam, żeś bardzo zajęta. Ale na spotkanie w
terminie bliżej nieokreślonym przyjdziesz?
Pewnie zauważyłaś że teraz na warsztacie są frywolitki? Świetna zabawa.
A ja mam ochotę na Twoją torebkę więc przynieś ją przy najbliższej okazji.
Pytanie: jaka grubość kordonku i ile oczek było na początku? Bo ja muszę
zrobić duuuuużo większą.
Pozdrawiam
Ela0626

1. Data: 2002-06-13 07:37:33

Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

po pierwsze witam ponownie po pracowitym czasie :))

[ciach]

> ktoś już zdążył napastować naszego Grzesia.... hmmmm... Nie daj się
chłopie
> :)

nie bylo tak, zle poprostu wymienilem z Nadirem pare zdan ( zreszta nie
tylko ja ), ktore i tak nie doprowadzily do porozumienia.

> Pozdrawiam wszystkich, dziewoje i rycerzy :)
> Honorata

pozdrawiam rowniez>

grzesiek

1. Data: 2002-06-13 08:18:34

Od: "honkul" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ajajaj :)
Cieszę się, że jeszcze o mnie pamiętacie ;)

Na spotkanie przyjdę z ogrooomną ochotą pod warunkiem, że nie będzie mi
kolidowało z pracą, sesją i praktykami. Ale tak czy siak zrobięwszystko aby
się pojawić :)

Muszę się przyznać do czegośw sprawie mojej torby.... To miał być na początku
szal, ale doszłam do wniosku, że byłby za sztywny więc w pewnym momencie
przerobiłam go na torbę, czego wynikiem jest ta "falbanka". Szerokość jest
zrobiona "na oko", nie liczyłam, po prostu wtedy gdy wydało mi się , że jest
już tyle aby torba dobrze wyglądała zaczęłam robić drugi rządek :)
Kordonek ariadna 100g bawełniany, ale jeśli chcesz robić większą to proponuję
grubszą nić, bo przy tej idzie skisnąć :) i oczywiście ciemniejszy kolor bo
prać trzeba co drugi dzień :)

A ja jeszcze nie zaczęłam mego obrazka :(
wstyd :)

Pozdrawiam H.

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-06-13 16:25:37

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na razie ucz się do tych egzaminów. A później pomyślisz o przyjemnościach.
Torby jeszcze nie zaczynam,. teraz są na warsztacie frywolitki.
Pozdrawiam
Ela0626

poduszka w misie
Fruwolitki - pierwszekolko i co dalej?