Raport MAK

91. Data: 2011-01-14 14:46:12

Temat: Re: Raport MAK
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-13 22:26, Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup
> Tak ja to widzę. Zresztą miałam wizję, jak tylko dowiedziałam się o
> katastrofie, i tego będę się trzymać. ;)
>

> Możesz coś więcej?

Napisałam poniżej w odpowiedzi do vB, ale nie wiem, czy nie nazbyt wiele
się spodziewasz. ;)

Ewa

92. Data: 2011-01-14 14:49:48

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-13 23:15, glob pisze:

> Medea chyba jest w kiepskim stanie psychicznym jak ma wizję

Glob, tę wizję miałam 10 kwietnia, więc prawie rok temu. ;)

BTW zauważyłam, że im mniej piszę i angażuję się na psp, w tym lepszym
stanie psychicznym jestem. ;)
Obecnie mam się świetnie.

Ewa

93. Data: 2011-01-14 14:54:43

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-13 22:32, Ikselka pisze:

> [...]
> nieodpowiedzialnie, nie decydujac się na lądowanie w Smoleńsku...
> A ja (oczywiście!) wręcz dopuszczam w ich wykonaniu nawet zestrzelenie
> samolotu niby jako poruszającego się w rosyjskiej przestrzeni powietrznej
> wbrew (fikcyjnym) zaleceniom wieży do ladowania w Smoleńsku. Wszelkie ślady
> (skrzynki, rozmowy z wieżą itp) też byłyby równie niedostępne, jak teraz.
> Zwłaszcza pozwala mi to zakładac zaistniały już fakt zestrzelenia przez
> Rosjan pasażerskiego samolotu koreańskich linii lotniczych z ponad 300
> osobami na pokładzie... Tak wiec niekoniecznie zmiana lotniska byłaby

No widzisz, widzisz! Sama widzisz, że mam rację. Coby Rosjanie nie
zrobili, zrobiliby źle.

Oj Ixi, Ixi...

Ewa

94. Data: 2011-01-14 14:56:19

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-13 22:48, Stalker pisze:

> Teraz medea zrozumiałaś dlaczego trzeba było wylądować?

Można nawet uznać, że ta tragedia uwolniła nas od niechybnej wojny. ;)

Ewa

95. Data: 2011-01-14 14:59:58

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-13 23:56, Iwon(K)a pisze:
> "medea" <x...@p...fm> wrote in message

> to jest oczywiste.
> Ale czy to oznacza, ze nic ze strony Rosji nie zostalo niedopelnione?

IMO jeżeli faktycznie nie było zdecydowanych zaleceń do zmiany lotniska
z ich strony, to można im zarzucić coś w rodzaju biernej agresji. Być
może wiedzieli, że to musi się skończyć źle, ale może nie wiedzieli, że
AŻ TAK źle.

Ewa

96. Data: 2011-01-14 15:35:46

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-14 15:49, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

I dlatego dziś postanowiłaś odwiedzić?

Qra
--
limitowana

97. Data: 2011-01-14 15:52:42

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-14 16:35, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-01-14 15:49, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> I dlatego dziś postanowiłaś odwiedzić?

Świetne samopoczucie na dłuższą metę strasznie męczące jest.

Ewa

98. Data: 2011-01-14 16:06:53

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> Glob, t� wizj� mia�am 10 kwietnia, wi�c prawie rok temu. ;)
>
> BTW zauwa�y�am, �e im mniej pisz� i anga�uj� si� na psp, w tym
lepszym
> stanie psychicznym jestem. ;)
> Obecnie mam si� �wietnie.
>
> Ewa

Oczywiście że twoja wizja jest związana z mitologią, kiedyś Grecy by
powiedzieli, że ktoś się ostro wkurwił na Olimpie, czyli determinizmy
nazywali boską ręką, bo tu nic nie dzieje się przypadkowo ,a demon
mitu polskiego pobudzony stadnością ,odrywa się od niej i nimi
funkcjonuje, spala ludzi na swoim ołtarzu, tak jak zawsze.I każdy z
nas jest pod jego pływem. Tak jak sen pokazuje nam przyszłość, tylko
dlatego że w czasie snu odchyla się osobowość od tego w czym działa
potężny deteminant i pokazuje sen jego konsekwencje.

99. Data: 2011-01-14 16:21:28

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message news:igpod9$dar$1@news.onet.pl...

> [...]
> wiedzieli, że to musi się skończyć źle, ale może nie wiedzieli, że AŻ TAK

chyba nigdy nikt tak nie mysli...dlatego tyle bezmyslnych wypadkow.
Niemniej jednak nie sadze, zeby Rosjanie sie do czegokolwiek przyznali.
Musieli by stracic nieco z wizerunku, i musieli by byc gotowi na mozliwosc
placenia
odszkodowan (w kazdym badz razie jesli przyzaliby sie musieli by
ponosic ewentulane jakiegolwiek konsekwencje)

i.

100. Data: 2011-01-14 19:52:54

Od: Frank Einstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Glob, tę wizję miałam 10 kwietnia, więc prawie rok temu. ;)
>
> BTW zauważyłam, że im mniej piszę i angażuję się na psp, w tym lepszym
> [...]

Zależy chyba o czym się pisze, ponieważ niektóre tematy
są raczej niezbyt miłe także poza grupą dyskusyjną.

Frank Einstein

DLA S.
MOIM KOBIETOM
Śmiech z przerażenia.