Raport z ogrodu

31. Data: 2006-03-24 19:07:03

Temat: Re: Raport z ogrodu
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Majka" <m...@g...szczecin.pl> wrote in message
news:e010bf$jdf$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Tak. Wg grafiki Google O.heteophyllus ' Goshiki '.
> Ma z 5-6 lat i nigdy nie przymarzał, choć też nie kwitł.

Ciekawe jak wyszedlby w zestawieniu z berberysem Juliany jesli chodzi o
odpornosc na mroz.
Ten berberys u mnie wyglada teraz jak Twoj osmantus.
U Ciebie (zanim przemrazl) byl bardzo gesty - widocznie ma duzo swiatla.
Dotad widzialem przejrzyste krzewy rosnace w cieniu, a cienia u mnie nie
brakuje wiec moglby rosnac :)

> P.S. Kto mi powie dlaczego kopiując adres staje się on nieaktywny?

W trybie edycji jest nieaktywny ale po otworzeniu Twojego postu mozna bylo
nan kliknac :)

Pozdrawiam,
Bpjea