Rasizm w polskim Usenecie

1. Data: 2006-08-06 04:25:23

Temat: Rasizm w polskim Usenecie
Od: "Michal L." <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Petycja w sprawie likwidacji grupy dyskusyjnej pl.soc.polityka.

l: http://plsocpolityka.blog.onet.pl

Prosilbym wszystkich uzytkownikow Usenetu o poparcie przy ewentualnym wniosku
o rozwiazanie pl.soc.polityka. Mysle, ze naszym wspolnym obowiazkiem jest
obrona dobrego imienia polskiego Usenetu i walka z przejawami nienawisci w
sieci. Zwlaszcza dzis, gdy nienawisc do ludzi narodowosci zydowskiej znowu
staje sie czyms powszechnym i przeto niebezpiecznym. Wkrotce na pl.news.admin
i pl.news-nowe-grupy zostanie wyslana prosba o zlikwidowanie pl.soc.polityka.
Liczymy na Panstwa glosy.

Serdecznie przepraszam za off-topic, ale wydaje mi sie, ze ta sprawa dotyczy
nas wszystkich.

Michal L.

2. Data: 2006-08-14 18:28:24

Temat: Re: Rasizm w polskim Usenecie
Od: "Roberto" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Michal L. napisał(a):
> [...]
> Liczymy na Panstwa glosy.
>
> Serdecznie przepraszam za off-topic, ale wydaje mi sie, ze ta sprawa dotyczy

Jak się mam podpisać pod tą petycją bo chcę. To co jest na tej
grupie to ksenofobia, rasizm i nacjonalizm w jednym.

3. Data: 2006-08-22 21:28:19

Od: "bakuuu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Jak się mam podpisać pod tą petycją bo chcę. To co jest na tej
grupie to ksenofobia, rasizm i nacjonalizm w jednym.

też tak myślałem na początku, ale potem ktoś rzucił, mądre myslę
przemyślenie. Lepiej gówna nie ruszać bo jak to zamkniesz, to się GÓWNO
rozleje po całym swiecie.
pozdro
bakuuu

egzamin CFA Chartered Financial Analyst
Polska Partia Piratów: Usunięcie opłat kasetowych.
Polska Partia Piratów: Wolność pobierania próbek (sampling)
szukam szkoły
Polska Partia Piratów: Wolność dzielenia się plikami