Ratunku - deser

1. Data: 2002-04-17 23:19:18

Temat: Ratunku - deser
Od: "porky" <d...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Dawno sie nie odzywalem - tym razem po prosbie.
RATUJCIE
Zostalem zaproszony na niedzielny obiadek. Mnie obciazono zrobieniem deseru
(takie to zaproszenie ;) ) - problem w tym, ze to ma byc ciasto, a w tym
zakresie jestem uposledzony w stopniu wiekszym niz tylko lekkim. Musze cos
zrobic przy zalozeniu, ze znajomi znaja moje mieska (dobre, lub w miare
;) ), nie znam sie na ciastach (zupelnie), chcieli tiramisu (beszczelni)

Pozdrawiam i licze na pomoc.
Porky

PS: a co to jest piekarnik ;)
2. Do wszytkich krytykanow i przeciwnikow OT - nie wiem jak zastosowac
piekarnik do celow "ciaskarskich"
PS2: brakuje mi chata kuchennego, ale moj firewall (tzn. piekarnik ;) )
zbrania mi dostepu, mimo ze walcze z nim jak moge.
Porky

1. Data: 2002-04-18 01:26:46

Temat: Re: Ratunku - deser
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

porky wrote:
> ;) ), nie znam sie na ciastach (zupelnie), chcieli tiramisu (beszczelni)

Kochany Porky,
Zrob im tiramisu, to proste. Tu podaje ci nasz watek, ktory ma 65
listow, z moim tiramisu bez mascarpone na gorze, a potem przepisy i
dyskusje nat temat prawdziwego tiramisu. Warto chociaz poczytac.

http://groups.google.com/groups?hl=en&frame=right&rn
um=1&thl=0,1627342952,1627114734,1547656711,15476244
30,1546781044,1546649779,1546403502,1546017453,14823
23472,1482268603,1479880571&seekm=1998050617255600.N
AA20640%40ladder03.news.aol.com#link1

Magdalena Bassett

1. Data: 2002-04-18 07:12:51

Od: Jar Jar Binks <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Bogata strona o tiramisu po angielsku:
Tiramisu: niebo w gębie http://www.geocities.com/NapaValley/2490/
tam tez
-opis, jak tiramisu smakuje ("szczytowa ekstaza deserowo-kulinarna
Twego życia")
- odnośnik do strony serku mascarpone (głównym składniku) , o tym, jak
się go robi i czym można zastąpić

Tyle ze jak zaczniesz czytac to nie zdazysz zrobic deseru :)

1. Data: 2002-04-18 08:47:51

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>zrobic przy zalozeniu, ze znajomi znaja moje mieska (dobre, lub w miare
>;) ), nie znam sie na ciastach (zupelnie), chcieli tiramisu (beszczelni)

Hejeczka;-))))

Jestem w trakcie robienie zbiorowki przepisow na tiramisu z naszej grupy na
strone Bozenki z Wilna. Jeszcze nie jest to uporzadkowane, ale przepisy sa jak
chcesz to Ci wysle mailem to sobie poczytasz. Mam nadzieje, ze niedlugo sie z
tym uporam i beda przepisiki wisialy na stronie.
iramisu robi sie latwo i nie powinienes miec wiekszych problemow, a deser
jest boski.

Pozdrawiam,

Kaliope
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-04-19 09:58:56

Od: "porky" <d...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Wam wszystkim i mam nadzieje (Kali ;)) ze spotkamy sie na chacie
kuchennym juz niedlugo.
Pozdrawiam
Porky

archiwum ?
szperam i znalazlam takie cos...(P)
prosba o dobra rade
zalewajka a pochwała kuchni polskiej (P)
Ciasto z owocami, prośba o przepis