Ratunku pszczoły w altance!!(Kraków) straż mnie olała...

1. Data: 2004-08-08 15:14:51

Temat: Ratunku pszczoły w altance!!(Kraków) straż mnie olała...
Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...przyjechałem ci ja dziś na działke z rodzinką a tu w altance multum
pszczół.Chyba jakiś rój się przybłąkał i zadomowił u mnie.Dzwoniłem na straż ale
mnie olali.Może ktoś z Was zna jakiegoś pszczelarza z okolic Nowej
Huty(konkretnie chodzi o ogródki w Przewozie), który by mi pomógł?Wialiśmy aż
się za nami kurzyło...
pozdrawiam-Andrzej
Ps.Wczoraj nie było śladu pszczół.