1. Data: 2002-05-19 14:40:04

Temat: ...
Od: d...@m...ru szukaj wiadomości tego autora

TA PANI OBRAZUJE STAN POLSKIEJ PSYCHOLOGII.
TU PO PROSTU POLSKA.
SA POLICJANCI KTORZY LAMIA PRAWO, SA TEOLODZY KTORZY SPRZEDALI DUSZE DIABLU, SA
PSYCHOLODZY KTORYM NIEZLE ODJEBALO.
ALE TRZEBA SPROBOWAC ZROZUMIEC JEJ SYTUACJE. SPECYFIKA JEJ PRACY (BIEGLY SADOWY)
SPOWODOWALA, ZE PRZESIAKNELA SLOWNICTWEM I BURACTWEM LUDZI Z KTORYMI MA DOCZYNIENIA
OD LAT W SWOJEJ PRACY. ALE WYGLADA NA TO, ZE CHAMEM, CZLOWIEKIEM WYZBYTYM TAKTU,
POCZUCIA HUMORU, NIE WSPOMINAJAC O TAKIM DROBIAZGU JAK SZACUNKU WOBEC LUDZI BYLA
CHYBA OD ZAWSZE.
TA GRUPA TO NA PEWNO DLA NIEJ ODSKOCZNIA, ENERGIE, ZLOSC, NIENAWISC, POGROZKI KTORYCH
JEST CELEM W PRACY ODBIJA POTEM NA GRUPIE, JEST TO WENTYL BEZPIECZENSTWA, ZEBY MOGLA
FUNKCJONOWAC W MIARE NORMALNIE W DOMU I WSROD ZNAJOMYCH.
JAKBYSMY ZYLI W PANSTWIE PRAWA TO JUZ BY DAWNO SIEDZIALA W PIERDLU (BEZ DOSTEPU DO
NETU), URZAD SKARBOWY BY JA ZNISZCZYL.
GDYBY NIE PODPISYWALA SIE Z IMIENIA I NAZWISKA W KORESPONDENCJI NA PRIV - MIALBYM
WATPLIWOSCI.
CZESC,
DZAFF
_____________________________
?????????? ????????? ???????? ??????? www.mafiamail.ru ??????? www.mafia.ru
Mail has been sent via www.mafiamail.ru anonymous e-mail service at www.mafia.ru
_____________________________

1. Data: 2002-05-19 15:03:04

Temat: Re: ...
Od: w...@p...onet.pl (Tomek Łukaszewicz) szukaj wiadomości tego autora

Z fajnego portalu wysłałeś.

1. Data: 2002-05-19 15:08:20

Od: greg <g...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <2...@m...ru>, d...@m...ru wrote:
> TA PANI OBRAZUJE STAN POLSKIEJ PSYCHOLOGII.
[cut]
czego sie drzesz??
plonk

greg

--
Grzegorz Galazka
RLU #219601 | gg #1835019

1. Data: 2002-05-19 16:37:34

Od: k...@w...pl (koryntianin) szukaj wiadomości tego autora

> From: <d...@m...ru>

Zacznijmy od tego, ze netykieta traktuje pisanie wersalikami, czyli duzymi
literami za krzyk i generalnie wypowiedz niekulturalna. Zle sie to czyta.

> TA PANI OBRAZUJE STAN POLSKIEJ PSYCHOLOGII.

A mozna wiedziec skad tak wnikliwie znasz stan polskiej psychologii?

> TU PO PROSTU POLSKA.

Generalizujesz. Strasznie generalizujesz.

> SA POLICJANCI KTORZY LAMIA PRAWO

W odroznieniu od wszystkich innych krajow. W takiej Francji, czy Wielkiej
Brytanii to jeszcze nie slyszano o policjancie lamiacym prawo ;-)

> SA TEOLODZY KTORZY SPRZEDALI DUSZE DIABLU

Oczywiscie, jestesmy rowniez ostatnia oaza homoseksualizmu wsrod ksiezy (bo
chyba o to Ci chodzi) W innych, "tych normalnych" krajach sie tego nie
spotyka ;-)

> SA PSYCHOLODZY KTORYM NIEZLE ODJEBALO.

W takich Stanach Zjednoczonych prawdopodobnie bylo wiecej spraw o
molestowanie pacjetek przez terapeutow niz w Polsce ich w ogole jest. Ale
najlatwiej generalizowac :-P

> ALE TRZEBA SPROBOWAC ZROZUMIEC JEJ SYTUACJE.

Cos nie bardzo probujesz, tylko uciekasz w ironie.

> (BIEGLY SADOWY) SPOWODOWALA, ZE PRZESIAKNELA SLOWNICTWEM I BURACTWEM LUDZI
> KTORYMI MA DOCZYNIENIA OD LAT W SWOJEJ PRACY.

Nie odnioslem takiego wrazenia. Kazdy czasem przeklina, Ty zreszta tez.
Czyzbys przesiakl "slownictwem i buractwem"?

> ALE WYGLADA NA TO, ZE CHAMEM

Na chama to akurat wychodzisz Ty, prezentujac nieznajomosc netykiety.

> CZLOWIEKIEM WYZBYTYM TAKTU

Oscar Wilde powiedzial kiedys, ze wyczucie taktu jest zgubnym
przyzwyczajeniem, ktorego nie powinno sie naduzywac.

> POCZUCIA HUMORU

Nie zauwazylem brakow. Zreszta chyba nie kazdy musi miec poczucie humoru? Ty
tez nie blyszczysz dowcipem.

> NIE
> WSPOMINAJAC O TAKIM DROBIAZGU JAK SZACUNKU WOBEC LUDZI BYLA CHYBA OD
ZAWSZE.

Na szacunek Dzaffie, trzeba sobie zasluzyc.

> TA GRUPA TO NA PEWNO DLA NIEJ ODSKOCZNIA,

Co w tym zlego? To NIE JEST grupa terapeutyczna. Wiekszosc osob ja
czytajacych robi to dla rozrywki. Sa tacy, ktorzy szukaja tu pomocy, ale nie
dla nich ta grupa jest przeznaczona, otrzymuja porady niejako przy okazji.

> ENERGIE, ZLOSC, NIENAWISC, POGROZKI KTORYCH JEST CELEM W PRACY ODBIJA
POTEM NA
> GRUPIE, JEST TO WENTYL BEZPIECZENSTWA, ZEBY MOGLA FUNKCJONOWAC W MIARE
> NORMALNIE W DOMU I WSROD ZNAJOMYCH.

Bardzo to naciagane. IMO na stresy w pracy w zupelnosci wystarcza jej praca
w ogrodzie i czytanie horrorow ;-)

BTW jakie masz kwalifikacje, by wydawac takie sady?

> JAKBYSMY ZYLI W PANSTWIE PRAWA

:)))

> TO JUZ BY DAWNO SIEDZIALA W PIERDLU

Za co?

URZAD SKARBOWY BY JA ZNISZCZYL

Za co?!

> Mail has been sent via www.mafiamail.ru anonymous e-mail service at
www.mafia.ru

Zawsze wysylasz maile w ten sposob, zeby zachowac anonimowosc? Boisz sie lub
wstydzisz czegos? Mam tylko nadzieje, ze nie jestes jakims znanym bywalcem
grupy chcacym sobie pod innym nickiem bezpiecznie nabluzgac lub ominac
killfile, bo to byloby naprawde zalosne.

koryntianin

Do Little Dorrit
Egzaminy na psychologię UW
wałkowana