?????

1. Data: 2003-11-25 16:29:01

Temat: ?????
Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie i bardzo prosze o pomoc: jestem nauczycielem stażystą, za
tydzień kończy mi się umowa o pracę-umowa na zastepstwo, jak mam zakończyc
sprawę ze stażem? coś powinnam złozyć? jakieś sprawozdanie? plan rozwoju
pisałam na rok. No i wogóle jak to wszytko dobrze zakończyć. Nie mam pojęcia
jak sie zachować w takim przypadku, może jakies informacje na stronce
jakiejś sa? Wiem że penie poinformowac mnie powinien opiekun, ale na to nie
mam co liczyć-nawet nie był ani razu na zajęciach prowadzonych przeze mnie:(
pzdr i dziękuje z góry za wszelkie wskazówki
tweetka

2. Data: 2003-11-26 22:00:45

Temat: Re: ?????
Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprawę ze stażem? coś powinnam złozyć? jakieś sprawozdanie? plan rozwoju

a ile trwał staż?

>No i wogóle jak to wszytko dobrze zakończyć.

powinna odbyć się rozmowa kwalifikacyjna na wyższy stopień - jak to
zorganizować? powinna dyrekcja powołac komisję egzaminacyjną na Twój wniosek
o wszczęcie postępowania kwalifikacyjnego, rozporządzenie

pozdrawiam
dominika

3. Data: 2003-11-27 22:36:21

Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

rozporządzenie ministra edukacji narodowej i sportu z dnia 3 sierpnia 2000r.
w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli

www.menis.gov.pl

pozdrawiam
dominika

4. Data: 2003-11-28 18:00:51

Od: Anka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie chce cię martwić ale jeżeli staż nie trwał 9 miesięcy to go nie
zaliczysz a co do pracy na zastepstwo to u mnie w szkole dziewczynie
która pracowała w zastepstwie w ogóle dyrektorka nie wyraziła zgody na
rozpoczęcie stazu

Britney Spears nude
Britney Spears nude
fundusz socjalny